کد خبر : 1952835 | 03 مرداد 1402 ساعت 10:47 | 45.7K بازدید | 17 دیدگاه

پوستکوگلو امیدی به ماندن هری کین ندارد

این ستاره را دیگر بایرنی بدانید و تمام!

به نظر می رسد آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، نیز امید خود را برای ماندن هری کین از دست داده است.

این ستاره را دیگر بایرنی بدانید و تمام!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو در مصاحبه اخیر خود با استریتس تایمز به طور واضح در مورد جدایی هری کین صحبت و تایید کرد که آمادگی لازم برای کنار آمدن با این اتفاق احتمالی را دارد.

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوالی در مورد آینده کین این گونه صحبت هایش را شروع کرد: "هری یک بازیکن کاملا حرفه ای است. او عاشق باشگاه و کاپیتان ماست. هری در حال حاضر کنار ما حضور دارد و من روی این موضوع تمرکز کرده ام."

پوستکوگلو در ادامه به گونه ای صحبت کرد که نشان می دهد برای رفتن کین آماده است: "شما به عنوان مربی باید همواره موارد احتمالی را در ذهن خود داشته باشید. این نه تنها در مورد هری بلکه در مورد هر بازیکن دیگری صدق می کند که می تواند از تیم جدا شود یا به تیم ملحق شود."

1901572

به گزارش بیلد، پوستکوگلو در روزهای گذشته سعی داشت تا تاکید کند تیم خود را با برنامه ریزی روی هری کین آماده می کند اما این روزها اطمینان او نسبت به ماندن ستاره تیمش کم شده و سرمربی تاتنهام دیگر مثل سابق آرام و خیالش جمع نیست.

او در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه در بانکوک نیز گفته بود: "اگر هری کین بماند خوشحال خواهم شد." سرمربی تاتنهام در این کنفرانس به هیچ سوال دیگری در مورد آینده کین پاسخ نداده بود تا مشخص شود تردیدهایش روز به روز بیشتر می شود.

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ، با لغو سفر خود به آسیا می خواهد این هفته دیداری با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، برای پایان دادن به ماجرای هری کین داشته باشد.

دیدگاه‌ها