کد خبر : 1952845 | 03 مرداد 1402 ساعت 11:20 | 16.9K بازدید | 14 دیدگاه

ژاپن با این فوق‌ستاره به مدال المپیک فکر می‌کند

یوکی ایشیکاوا یکی از عناوین بهترین‌های لیگ ملت‌های والیبال را به دست آورد.

ژاپن با این فوق‌ستاره به مدال المپیک فکر می‌کند

به چزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا ستاره بیست و هفت ساله تیم ملی والیبال ژاپن که در تمامی بازی‌های ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال این فصل به میدان رفت، در نهایت با عملکرد بی نظیر خود علاوه بر سومی تاریخی با کشورش یکی از عناوین بهترین دریافت کننده‌های تورنمنت را به دست آورد.

بدون شک اگر تیم ژاپن به مقام قهرمانی می‌رسید او عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به دست می‌آورد ولی با کمی بد شانسی این عنوان ارزشمند به او نرسید. او که در تیم میلانو ایتالیا توپ می‌زند همچنان این فرصت را خواهد داشت تا به افتخارات خود اضافه کند.

1901595

ایشیکاوا با کسب ۲۷۵ پوئن عنوان امتیاز آور ترین بازیکن تورنمنت را نیز کسب کرد، این عنوان برای یک دریافت کننده فوق‌العاده است و تنها از بزرگان والیبال جهان بر می‌آید؛ جایی که معمولاً این عنوان به قطر پاسور ها می‌رسد.

ایشیکاوا پس از افتخار آفرینی با ژاپن گفت: "ما از این پیروزی بسیار خوشحالیم. من به تیمم بسیار افتخار می‌کنم زیرا در تمام مدت به یکدیگر اعتماد داشتیم، همه ما هم تیمی های بسیار خوبی هستیم و بعد از بازی از آنها تشکر کردم. ما در دو ست اول خیلی خوب بازی کردیم، اما ایتالیا بعد از آن خیلی خوب سرویس زد و ما مشکلاتی در دریافت داشتیم. بازی بسیار سختی برای ما بود، اما آن را بردیم."

دیدگاه‌ها