کد خبر : 1952880 | 03 مرداد 1402 ساعت 13:24 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

اطمینان PSG به دوناروما: جایی نرو شماره یک تویی!

جانلوئیجی دوناروما با وجود انتقادها همچنان دروازه بان شماره یک پی اس جی خواهد بود.

اطمینان PSG به دوناروما: جایی نرو شماره یک تویی!

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی دوناروما چند روز پیش با حمله دزدان مسلح به خانه‌اش در پاریس شوک بزرگی را پشت سر گذاشت. او با این وجود پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به ژاپن همراه کرد تا برای فصل جدید آماده شود؛ فصلی که پاریسی‌ها به این دروازه‌بان ایتالیایی وعده داده اند که در آن فیکس خواهد بود.

دوناروما از زمان حضور در پاری‌سن ژرمن با وجود نمایش های بسیار خوب و چندین سیو نجات بخش، اشتباهات فاحشی هم داشته است. همین موضوع باعث شده تا انتقادات زیادی نسبت به این دروازه بان مطرح شود. در پاریس ابهامات زیادی در مورد حفظ فرم ایده آل این دروازه بان ایتالیایی در یک بازه طولانی وجود دارد و همین جایگاه او را کمی به خطر انداخته است.

1901647

دوناروما که دوست ندارد جز شماره یک، جایگاه دیگری در پاریس داشته باشد در صورت هر اقدامی از سوی این باشگاه برای خرید دروازه بان جدید، تصمیم به ترک PSG خواهد گرفت؛ تصمیمی که البته با سیاست جدید باشگاه عملی نخواهد شد.

به گزارش اکیپ، با توجه به شرایط کنونی و شایعات بسیار، باشگاه پاریس‌سن‌ژرمن از طریق لوئیس کامپوس، نگرانی های دروازه بان خود را رفع کرده و به او اطمینان داده که در فصل جدید دروازه بان اول خواهد بود.

با این حال پاریس‌سن‌ژرمن قصد جذب این دروازه بان برای رقابت با دوناروما را دارد. یاسین بونو و آرناو تباس گزینه‌های روی میز PSG هستند. قرارداد دوناروما با پاریس‌سن‌ژرمن تا سال 2026 اعتبار دارد و با توجه به سن پایین این دروازه‌بان، پاریسی‌ها او را شمار یک خود می‌دانند و امیدوارند این بازیکن را تا سال‌های سال درون دروازه داشته باشند.

دیدگاه‌ها