کد خبر : 1953015 | 04 مرداد 1402 ساعت 01:41 | 81.7K بازدید | 41 دیدگاه

ضدحمله پی‌اس‌جی به رئال: این ستاره را می‌خواهیم!

در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، تلاش برای جذب رودریگو گوئس در برنامه‌های پاری سن ژرمن قرار می‌گیرد.

ضدحمله پی‌اس‌جی به رئال: این ستاره را می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در تلاش است پس از جدایی کیلیان امباپه یک مهاجم تراز اول پیدا کند، رودریگو گوئس از رئال مادرید را در صدر فهرست بازیکنان مورد نظرش قرار داده است.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی سنترال دفنس، پاری سن ژرمن به احتمال جدایی امباپه و پیوستنش به رئال مادرید با جذب رودریگو در سال 2024 پاسخ خواهد داد.

با این حال، مادرید در رابطه با این قرارداد دست بالا را دارد و تا زمانی که باشگاه فرانسوی پیشنهادی نجومی ارائه نکند، آن‌ها قصد فروش ستاره برزیلی را نخواهند داشت.

1901908

مهاجم رئال مادرید می‌تواند کیفیت بالایی به خط حمله پاری سن ژرمن اضافه کند. رودریگوی 22 ساله در فصل اخیر طی 57 بازی، 19 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل ارسال کرد. ارزش فعلی او در بازار طبق گفته ترنسفرمارکت 100 میلیون یورو است.

مشخص است که عامل تعیین کننده برای این انتقال این است که امباپه در این تابستان راهی رئال شود یا در پنجره تابستانی آینده به پایتخت اسپانیا نقل مکان کند.

اگر خرید ستاره فرانسوی نهایی شود، پاری سن ژرمن 200 میلیون یورو بیشتر خواهد داشت تا سال آینده این ضدحمله را در بازار نقل و انتقالات به رئال مادرید بزند.

دیدگاه‌ها