کد خبر : 1953034 | 04 مرداد 1402 ساعت 09:45 | 43.6K بازدید | 37 دیدگاه

بائر هافمن: او حق دارد در مورد آینده تصمیم بگیرد

کل دنیا پشت امباپه: Fifpro هم واکنش نشان داد

یوناس بائر هافمن، دبیر کل Fifpro در ماجرای کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن به حمایت از ستاره فرانسوی پرداخت.

کل دنیا پشت امباپه: Fifpro هم واکنش نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه به دلیل امتناع از تمدید قراردادش از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تحت فشار قرار گرفته است. به او گفته شده که یا باید قراردادی جدید امضا کند یا فروخته خواهد شد. این اقدام سران باشگاه PSG انتقادات زیادی به همراه داشته است. یوناس بائر هافمن، دبیر کل Fifpro (اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال) هم در گفت و گوی اخیر خود به حمایت از مهاجم فرانسوی پرداخت.

او گفت: "امباپه کاملا حق دارد که تا پایان قراردادش بازی کند و سپس تصمیم بگیرد که می‌خواهد کجا بازی کند. هواداران و باشگاه‌ها معمولا بازیکنانی که به قرارداد خود متعهد نیستند و وسط آن می‌خواهند به باشگاه دیگری بروند را مورد انتقاد قرار می‌دهند، اما حالا یک بازیکن حرفه‌ای که به قراردادش پایبند است را تحت فشار قرار داده‌اند."

1901938

دبیر کل اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال امباپه را در این ماجرا بی‌تقصیر می‌‎داند: "هر دو طرف با علم به اینکه چند ماه بعد از تمدید دو ساله قرارداد با چنین شرایطی مواجه خواهند شد، این کار را انجام دادند. امباپه اعلام کرده که به قراردادش متعهد است و از آن زمان تا کنون بسیار خوب بازی کرده است."

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یک ریسک بسیار بزرگ انجام داده و نام کیلیان امباپه را به خاطر مشکلات سر تمدید قرارداد از لیست بازیکنان خود برای حضور در تور پیش فصل کنار گذاشت. با وجود اینکه تقریبا حضور این بازیکن در رئال مادرید برای فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد اما برای همین فصلی که پاریسی‌ها می‌خواهند او را بفروشند هم مشتریان سرشناسی چون بارسلونا به چشم می‌خورند. الهلال نیز چند روز پیش اعلام کرد که حاضر است بابت یک فصل انتقال امباپه 300 میلیون یورو بپردازد.

دیدگاه‌ها