کد خبر : 1953065 | 04 مرداد 1402 ساعت 11:56 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

هواداران و اعضای تیم محو استعداد نهفته مدیسون شدند!

ستاره جدید تاتنهام خواننده از آب در آمد!

هواداران تاتنهام پس از شنیدن صدای جیمز مدیسون در حین خوانندگی شگفت زده شدند.

ستاره جدید تاتنهام خواننده از آب در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق لسترسیتی سیتی ماه گذشته با قراردادی 48 میلیون یورویی به تاتنهام پیوست. جیمز مدیسون هم اکنون کنار دیگر بازیکنان تیم شمال لندن برای سپری کردن تور پیش فصل در استرالیا به سر می‌برد.

طبق عادتی که معمولا در باشگاه‌های انگلیسی وجود دارد مدیسون به عنوان بازیکن جدید باید یک اجرای زنده برای هم باشگاه‌هایی جدیدش انجام می‌داد.

خواندن یک آهنگ مقابل بازیکنان و کادرفنی تیم جدید بهترین روش ممکن شکستن یخ بازیکنان جدید است. بسیاری از بازیکنان با این کار مشکل دارند و از آن خجالت می کشند اما مدیسون آن را به بهترین نحو ممکن انجام داد و حتی مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفت.

او در شرایطی که همه اعضای تیم دور یک میز جمع شده و تماشایش می‌کردند آهنگ I am Yours را با احساس و مهارت بالایی اجرا کرد تا همه را تحت تاثیر قرار دهد. ستاره سابق لستر روی صندلی و با صدای بلند اجرای خود را برگزار کرده و تکه‌هایی از آن را نیز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

1901996

در این ویدیو بازیکنان تاتنهام مثل یک کنسرت واقعی مدیسون را با حرکات دست او همراهی می‌کنند. این استعداد پنهان ستاره تازه وارد تاتنهام هواداران را هم شگفت زده کرده است. پیام‌هایی با متن «عالی»، «فوق العاده» و ... زیر این پست بارها تکرار شده است. یکی از هواداران صدای او را نیمه خوب دانست و دیگری نوشت: "این اجرا روز مرا ساخت!" تعدادی از هواداران هم به شوخی خواستار اجرای یک کنسرت مستقل توسط مدیسون شدند!

دیدگاه‌ها