کد خبر : 1953131 | 04 مرداد 1402 ساعت 17:49 | 87.7K بازدید | 79 دیدگاه

بیرانوند: افشین پیروانی در قلب من جا دارد

آقای چشمی! باور نمی‌کنید اما قرارداد من همان است

علیرضا بیرانوند می گوید با عقد مجدد قرارداد با پرسپولیس آپشن های زیادی را از دست داده است.

آقای چشمی! باور نمی‌کنید اما قرارداد من همان است

به گزارش"ورزش سه" علیرضا بیرانوند یکی از مهمترین چهره های فوتبال ایران در فصل های اخیر بوده است. پیشرفت او از لحاظ فنی در سالهای اخیر چشمگیر بوده و البته مصاحبه هایش به واسطه ویژگیهای شخصیتی که دارد همیشه جذاب از آب و گاهی حاشیه از آب در می آید. او چند هفته قبل چهره اول نقل و انتقالات بود و خیلی ها تصور می کردند با یک رقم نجومی لباس رقیب را به تن کند. او اما در پرسپولیس ماند و این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده است. آخرین حرفهای شماره یک پرسپولیس که در بین آنها نکات جالبی هم هست را در زیر می خوانید: 

ویدئو: 306323

بولت سرشاخهتمرینات 
خداروشکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. فردا یک بازی بامس رفسنجان داریم . جمعه هم با هوادار بازی می کنیم و استارت می زنیم برای بازی اولمان که انشالله بتوانیم شروع قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشیم. 
بولت سرشاخهلیگ سخت 
صددرصد رقابت های سختی پیش رو داریم. مربیان زیادی در تیم های مختلف جا به جا شده اند. آقای تارتار از ذوب رفته ملوان، آقای ربیعی از مس رفته ذوب...این اتفاق ها نشان می دهد لیگ سختی پیش رو  داریم. تیم ها اصلا به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. باید خودمان را برای شروع یک لیگ خیلی سخت آماده کنیم. 

1898767

بولت سرشاخهبازی هفته دوم برابر تراکتور 
نباید به این چیزها فکر کرد. هرتیمی دوست دارد که بازی های سخت را هفته های ابتدایی انجام بدهد چون تیمها معمولا چند هفته ای طول می کشد تا به آمادگی کامل برسند. من فکر می کنم تیم خوبی داریم، پرسپولیس اکثر بازیکنان و تیم فصل گذشته را حفظ کرده و دوسه بازیکن خوب هم به تیم اضافه شده اند. تراکتور هم تیم بزرگی است و کادرفنی خوبی که دارد و بازیکنانی که گرفته می خواهد برای قهرمانی بازی کند. اولین بازی آن ها برابر پرسپولیس در ورزشگاه خانگی شان در این فصل است و به نظرم بازی سنگینی است. 
بولت سرشاخهبازی دوستانه تیم ملی با بلغارستان 
راستش را بخواهید تا الان بازی بلغارستان را ندیدم. دیروز در استخر راه می رفتم یکی از بازیکنان را دیدم از او درباره بلغارستان پرسیدم و او هم گفت که بازی آنها را ندیده است. به نظر من برای تیم ملی در این مقطع تصمیم بهتری نمی شد گرفت. این بازی ها می تواند به ما کمک کند. ضمن اینکه بازی های چهارجانبه اردن را هم داریم که مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی به حساب می آیند. 
بولت سرشاخهسخت ترین فصل بیرانوند؟ 
واقعا برخلاف چیزی که می گویند فشاری روی من نیست. کاری نکردم که فشاری روی من باشد. الان نمی شود صحبت کردم. در تست پزشکی هم بودم گفتم یکی دو هفته دیگر در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کنم. فشاری روی من نیست. قراردادی داشتم و اتفاقاتی افتاد که بعدا راجع به آن صحبت می کنم.

1894747

 بولت سرشاخهمصدومیت کمر و فیزیوتراپی 
مصدومیت کمر جدی نیست. چندجایی دیدم نوشته اند که از ناحیه کمر مصدوم هستم. این درست نیست. سه روز پیش در بازی با صنعت نفت و در صحنه گرم کردن توپ خورد به سینه و فکم و به خاطر درد نتوانستم تمرین کنم. دکتر هم گفت تا زمانی که درد داری تمرین نکن. نمی خواستم استوری بگذارم و بگویم که کمرم درد نمی کند و... 
بولت سرشاخهانتشار قرارداد 
من نمی دانم قراردادم را چه کسی منتشر کرد. اما خیلی ها باور نمی کردند. قرارداد من همان است. خیلی چیزها از نظر آپشن را از دست دادم. مهمترینشان 250 هزار دلار بند آزادسازی بود که اگر تیم خارجی من را می خواست می توانست با پرداخت آن من را جذب کند اما حالا پرسپولیس می تواند بگوید من 5 میلیون دلار می خواهم و اینگونه گزینه های من از دست می روند. من آپشن های تا فینال آسیا که  70 درصد پایه و حدود ده میلیاردتومان می شد را از دست دادم. اما این تصمیمی بود که خودم گرفتم. نیتم این بود که به خودم احترام بگذارم. 
بولت سرشاخهنوتیس سوم 
یک نکته را باید بگویم. وقتی می خواستم نوتیس سوم را بدم با خودم گفتم هواداران کامنت می گذارند بیرانوند خسته مان کردی یا بمان یا برو! و منم دیگر نوتیس ندادم و فسخ کردم. گفتم شاید اینطوری بهتر است.

1879931

بولت سرشاخهعشق مال دهه شصت بود 
آقای سلیمانی (وکیل بیرانوند) در آن لحظه تحت فشار بود و حرفی زد. خیلی ایشان را اذیت کرند. من افتخار می کنم که ده دوازده سالی است با ایشان هستم. او از زندگی من خبر دارد و اتفاق خوبی است که کنارم هست. 
بولت سرشاخهروزهای سخت زمان فسخ با پرسپولیس 
سه شب نخوابیدم. البته فکم هم بسته بود و نمی توانستم حرف بزنم. خیلی سخت بود. البته موقعی که از باشگاه پرسپولیس آمدم بیرون می توانستم صحبت کنم اما فکم را گرفتم که حرف نزنم(می خندد) 
بولت سرشاخهروزبه چشمی می گوید قراردادت بیشتر است!

روزبه از دوستان خیلی خوب من است. همیشه به او احترام می گذارم. بازیکن تیم ملی و کاپیتان استقلال است. اتفاقی برای من افتاد و رقمی که اعلام شد این شائبه به وجود آورد که بیرانوند با مبلغی بیشتر با پرسپولیس تمدید کرده است. من طلبم را می خواستم و از آن مبلغ هم حدود 60-70 درصد را گرفته ام. 
رابطه با افشین پیروانی 
آقا افشین؟! آقا افشین در قلب من جا دارد.

دیدگاه‌ها