کد خبر : 1953162 | 04 مرداد 1402 ساعت 20:12 | 219.9K بازدید | 75 دیدگاه

لئو در نقش پدر دلسوز و باتجربه

همه مسی را دوست ندارند: من بابامو می‌خوام!

لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.

همه مسی را دوست ندارند: من بابامو می‌خوام!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اینترمیامی و آتلانتا در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا به دلیل حضور لیونل مسی در آن مورد توجه عده زیادی از چهره‌های مطرح این کشور قرار داشت. یکی از چهره‌های مشهور موسیقی به نام دی‌جی خالد از تماشاچیان این مسابقه بود.

باشگاه اینترمیامی در برنامه‌ای از پیش طراحی شده تصمیم گرفت پسر دی‌جی خالد به همراه لیونل مسی از تونل ورزشگاه وارد زمین مسابقه بشود. اما گریه‌های پسر دی‌جی خالد صحنه‌های جالبی در شروع این مسابقه بوجود آورد.

1902150

مسی بلافاصله بعد از آنکه به همراه این پسربچه وارد زمین شد متوجه شد که او در حال گریه کردن است. لئو سعی کرد این کودک که اشد نام دارد را آرام کند ولی تلاشهای او فایده‌ای نداشت. در نهایت حرفهای ستاره بزرگ اینترمیامی روی این کودک اثر کرد و لئو مسی با اشاره‌ای به سکوها نشان داد که موفق شده دل اشد را به دست بیاورد.

1902148
1902149

دی‌جی خالد بعد از بازی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن به پسرش توضیح می‌داد که باید پیش از شروع بازی اینترمیامی و آتلانتا دست در دست مسی وارد زمین شود. او نوشت:" به پسرم افتخار می‌کنم. متشکرم لئو مسی".

مسی که پیش از شروع مسابقه و در جریان آرام کردن پسر دی‌جی خالد نشان داده بود یک پدر باتجربه است و راه و رسم به دست آوردن دل کودکان را بلد است با شروع بازی همه چیز را فراموش کرد و چهره بی‌رحم لئو را در میادین فوتبال به رخ کشید. مسی در 22 دقیقه اول بازی دو گل به ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی 4-0 تیمش مقابل آتلانتا یونایتد بازی کند.

مسی 78 دقیقه برای اینترمیامی بازی کرد و سپس زمین را ترک کرد. این دومین بازی لئو با پیراهن تیم جدیدش بود. او در اولین بازی هم یک گل تماشایی با ضربه‌ای ایستگاهی به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها