کد خبر : 1953172 | 04 مرداد 1402 ساعت 21:38 | 42.2K بازدید | 35 دیدگاه

هری کین بالاخره پیام داد: بگذارید بروم!

رفتار هری کین در مراسم اهدای جام به تاتنهام در سنگاپور جنجالی شده و به عنوان نشانه‌ای از ناراحتی او از باشگاه انگلیسی تفسیر شده است.

هری کین بالاخره پیام داد: بگذارید بروم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در تور تابستانی خود راهی آسیا شده امروز در سنگاپور موفق شد در یک بازی دوستانه لایون سیتی سلیورز را 5-1 شکست دهد. در پایان این بازی به رسم یادبود جامی به عنوان تایگر کاپ به بازیکنان تاتنهام اهدا شد. 
تاتنهامتاتنهام از فوریه 2008 تا امروز در فتح جام‌های معتبر ناکام بوده اما امروز با گلهای هری کین، ریچارلیسون و لوسلسو موفق شد حریف سنگاپوری را شکست داده و این جام نمادین را به دست بیاورد. 
سنگاپوری‌ها در پایان بازی سکویی در زمین آماده کردند تا جام را به بازیکنان تاتنهام اهدا کنند. ریچارلیسون این جام را بالای سر برد و مشخص بود بسیار خوشحال است. در این میان رفتار هری کین مورد توجه قرار گرفت و به شایعات درباره آینده او دامن زد. 

1902169
1902170
1902171

هری کین درحالیکه هنوز مراسم تمام نشده بود و بازیکنان تاتنهام روی سکو بودند به تنهایی زمین را ترک کرد و وارد تونل ورزشگاه شد. این رفتار خشم هواداران تاتنهام را برانگیخته. برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند هری کین می‌خواسته پیامی به مدیران تاتنهام ارسال کرده و بگوید و از طولانی‌شدن مذاکرات بین این باشگاه و بایرن مونیخ بر سر انتقال او ناراضی است. 
یک کاربر شبکه‌های اجتماعی در این باره نوشت:" کین هنوز مراسم تمام نشده زمین را ترک کرد. پیام او کاملا مشخص است: تاتنهام برایم دیگر اهمیت ندارد. بگذارید بروم". کاربر دیگری نوشت:" از این زودتر نمی‌شود مراسم اهدای جام را ترک کرد. معلوم است که او مشکل دارد".

دیدگاه‌ها