کد خبر : 1953249 | 05 مرداد 1402 ساعت 11:42 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدرقه مقابل فولاد، این بار بدون شادی جنجالی

آلومینیومی ها آخرین دیدار دوستانه خود را پیش از نبرد با پرسپولیس مقابل فولاد در ورزشگاه هما برگزار کردند.

بدرقه مقابل فولاد، این بار بدون شادی جنجالی

به گزارش ورزش سه، میلاد بدرقه با حضور یک فصل و نیمه در پیکان و کار با مجتبی حسینی در پخته‌ترین حالت خود قرار دارد، او که پس از اینکه جواد نکونام روی اسمش خط قرمز کشید در نخستین دیدار مقابل فولاد گلزنی کرد و البته شادی زایدالوصفی از خود نشان داد تا در نوع خود جالب باشد. او که در زمان عبدالله ویسی به یکی از عناصر اصلی فولاد تبدیل شده بود با حضور دوباره نکونام کمتر به بازی گرفته شد تا در نهایت از جمع قرمزهای اهوازی جدا شود.

بدرقه فصل قبل نیز  و در دیدار با فولاد در آستانه گشودن دروازه تیم منصوریان بود که واکنش گلر اتریشی فولاد او را از این موضوع دور کرد. بدرقه روز گذشته دوباره برابر تیم سابقش قرار گرفت و در دفاع بدون نقص عمل کرد تا بازهم یک روز خوب را با انگیزه فراوانش در مقابل فولاد بگذراند. مدافع بهبهانی فصل قبل پیکان همراه با مجتبی حسینی راهی آلومینیوم شده و امیدوار است که بتواند همچنان به روند صعودی خود از نظر کیفی و فنی ادامه بدهد.

آلومینیومی ها در دیدار اول خود باید در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و دیدار با استقلال، فولاد و مس رفسنجان باعث شده تا با کیفیت خوبی برای این دیدار آماده شوند.

دیدگاه‌ها