کد خبر : 1953291 | 05 مرداد 1402 ساعت 14:19 | 64.3K بازدید | 35 دیدگاه

رئال کامل است و بازیکن مغرور ندارد

آنچلوتی قید کیلیان امباپه را زد!

کارلو آنچلوتی برای چندمین بار در هفته های اخیر تاکید کرد که رئال مادرید تیم کاملی است و به تقویت بیشتر به خصوص بازیکن مغرور نیاز ندارد.

آنچلوتی قید کیلیان امباپه را زد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دومین بازی تدارکاتی خود در تور آمریکا را نیز برنده شد. رئال چند روز پیش میلان را 3-2 شکست داد و بامداد امروز نیز موفق شد 2-0 از سد منچستریونایتد بگذرد. درخشش جود بلینگام در هر دو بازی مشهود بوده و خوسلو نیز گلی تماشایی به منچستریونایتد زد تا امیدها به خودش را بیشتر کند.

1902286

در پایان بازی وقتی از آنچلوتی در مورد جذب کیلیان امباپه سوال شد، او پاسخ داد: «لطفا سوال بعدی.»

سپس از مربی ایتالیایی در این مورد سوال شد که آیا رئال اکنون تیم کاملی است و به بازیکنی دیگر نیاز ندارد؟ کارلتو این بار پاسخ داد: «تیم شرایط خوبی دارد و کامل هستیم. در این تیم بازیکن مغرور وجود ندارد و جو رختکن عالی است. این برای مدیریت درست تیم و رختکن یک نیاز اساسی و فاکتور مهم است و کار مربی را راحت می کند.»

1902061

اشاره به مسئله مغرور بودن باعث شده تا برخی منابع اسپانیایی اینگونه تعبیر کنند که منظور کارلتو امباپه بوده و او تمایلی ندارد که جو خوب رختکن با ورود این ستاره فرانسوی عوض شود. امباپه این روزها تحت فشار شدیدی قرار دارد و در حالی که گفته می شود برای تابستان بعد با رئال توافق کرده، از سوی پی اس جی در فهرست فروش گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها