کد خبر : 1953454 | 06 مرداد 1402 ساعت 17:07 | 44.8K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش جالب سرمربی ایران به کامبک فوق‌العاده

آرش صادقیانی از عملکرد شاگردانش بابت کامبک فوق‌العاده‌ای که برابر چین تایپه زدند و به فینال رفتند تمجید کرد.

واکنش جالب سرمربی ایران به کامبک فوق‌العاده

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی بعد از پیروزی تیم ایران مقابل چین تایپه در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا و صعود به فینال اظهار کرد: واقعا خدا را شاکر هستم که لطفش شامل حال تیم ایران شد. تیم چین‌تایپه در ست اول و دوم واقعاً عالی بازی کرد. درمقابل ایران پراشتباه بود و تیم حریف آنقدر از تاکتیک دوبله وسط استفاده کرد که باعث سردرگمی بازیکنان ایران شد. این موضوع باعث شد که بازی از دست تیم ایران خارج شود.

او در ادامه گفت: با این حال بازیکنان قدرتمندانه به مسابقه برگشتند. هرگاه تیم ایران توانسته احساسات خود را کنترل کند و نمایش منطقی از خود ارائه دهد، موفق شدیم. امروز این اتفاق در مسابقه نیمه نهایی رخ داد. برنده آن به فینال می‌رود و بازنده برای سوم چهارمی با یک حریف خوب روبرو می‌شود و ممکن است به مسابقات جهانی نرود. بازی را برگرداندیم و بازیکنان و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند. تماشاگران نیز کمک کردند و همه این‌ها دست به دست هم داد که به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در پایان تصریح کرد: با توجه به آنالیزی که در حین بازی داشتیم نیز توانستیم روی تغییرات حریف کار کنیم و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم. در چنین سطحی واقعاً دشوار است که بازیکنان بتوانند خود را بازسازی کنند اما بچه‌های ایران این کار را به نحو احسن انجام دادند و به آنها تبریک می‌گوییم.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی 2024، به دیدار نهایی آسیا راه‌یابد.

دیدگاه‌ها