کد خبر : 1953684 | 07 مرداد 1402 ساعت 19:38 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه باورنکردنی با درخشش اسکار؛

تیم جهانیار همشهری چینی را له کرد! (عکس)

شانگهای پورت در حساسترین بازی این هفته سوپرلیگ چین، حریف همشهری را با پنج گل شکست داد.

تیم جهانیار همشهری چینی را له کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف شش امتیازی بین پورت و شنهوآ در صدر جدول، دربی این هفته شانگهای را به اوج هیجان خود رسانده بود. با این حال اوضاع برای شاگردان خاویر پریرا، راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کردند پیش رفت و آنها به سادگی توانستند پیروز شوند.

بازی تا دقیقه 42 با نتیجه تساوی پیش رفت اما اعلام پنالتی باعث شد تا اسکار، ستاره سابق چلسی، دروازه حریف را باز کند. دو دقیقه بعد نوبت به وو لی، مهاجم پیشین اسپانیول، رسید تا با یک ضربه از داخل محوطه جریمه اختلاف را دو برابر کند.

در شروع نیمه دوم، دوباره همکاری این دو ستاره منجر به گل شد و پاس اسکار، وو لی را به زننده گل سوم شانگهای پورت تبدیل کرد. چهار دقیقه بعد، ماتیاس وارگاس توپ را در محوطه جریمه به اسکار رسید تا در دقیقه 66 بازی چهار بر صفر شود.

در حالی که بازیکنان پورت بازی را اداره می‌کردند، آنها گل پنجم را هم به ثمر رساندند تا با بردی بزرگ و مهم مقابل تیم همشهری، اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به 9 امتیاز افزایش دهند.

1903027

در پایان بازی کادرفنی این تیم که جهانیار محبی، مربی ایرانی را هم در خود دارد، همراه با بازیکنان و در حالی که عدد 5 را نشان می‌دادند، مقابل دوربین جشن گرفتند و عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاه‌ها