کد خبر : 1953696 | 07 مرداد 1402 ساعت 20:40 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

قهرمان آسیا شدیم، آن هم با شایستگی کامل!

کاپیتان تیم زیر ۱۶ سال ایران معتقد است تیم ملی کاملا شایسه قهرمانی در آسیا بوده است.

قهرمان آسیا شدیم، آن هم با شایستگی کامل!

به گزارش "ورزش سه"، طاها محسنی بعد از پیروزی مقابل ازبکستان و قهرمانی در آسیا، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ایران قبلاً نیز چند بازی مقابل ازبکستان انجام داده بود. ازبکستان تیم نسبتا خوبی بود اما معمولا روی دو، سه بازیکن خود تمرکز داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در ادامه گفت: در فینال مسابقات سعی کردیم با توجه به آنالیز و تجربیاتی که از بازی‌های قبل مقابل این تیم داشتیم، تیم ازبکستان را کنترل کنیم. در مجموع بازی خوبی بود و سعی کردیم در فینال این مسابقات آن چیزی که هستیم را ارائه دهیم. ایران این لیاقت را داشت که قهرمان آسیا شود.

محسنی درباره حمایت تماشاگران ایرانی از تیم ملی در ازبکستان گفت: خدا را شکر می‌کنیم که طرفداران ایران در کشور ازبکستان برای تشویق تیم آمدند و خیلی از آنها تشکر می‌کنم چون واقعاً به تیم ایران کمک کردند.

🏐نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا که از 31 تیرماه با حضور 12 تیم در تاشکند آغاز شده بود، امروز با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در نخستین آزمون آسیایی خود موفق به کسب هفت برد متوالی شد تا بدون شکست عنوان قهرمانی قاره کهن را به دست آورد. این تیم در رقابت‌های آسیای مرکزی نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

دیدگاه‌ها