کد خبر : 1953754 | 08 مرداد 1402 ساعت 06:00 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

دلتنگی های یک ستاره قدیمی برای مستطیل سبز

ارزشم از خیلی بازیکنان بیشتر بود

مهدی رجب‌زاده ستاره سابق ذوب‌آهن و فجرسپاسی دومین فصل حضورش را روی نیمکت تیم محبوب شیراز سپری می کند. او فصل گذشته همراه فجر به صعود به لیگ‌برتر نزدیک هم شد اما در نهایت این استقلال خوزستان و شمس‌آذر بودند که صعود کردند.

ارزشم از خیلی بازیکنان بیشتر بود

رجب‌زاده برای شروع فصل جدید دو بازی تدارکاتی سخت و جذاب را برابر سپاهان و ذوب آهن انجام داد و یک باخت خفیف و یک مساوی از دو‌ تیم لیگ‌برتر گرفت. او بعد از بازی برابر ذوب‌آهن که در فولاد‌شهر برگزار شد به چند سوال پاسخ داد که می خوانید:

بازگشت به اصفهان 
خیلی خوشحال هستم دوبازی در اصفهان انجام دادیم. خاطرات خوبی از اینجا دارم بخصوص فولادشهر که برایم خاطره انگیز است.
بازی با سپاهان
دربازی با سپاهان خوب بودیم و یک  دروازه خالی را نزدیم. درست است باختیم اما فنی و تاکتیکی بازی کردیم.

ویدئو: 306488

دیدار با تیم قدیمی
ذوب از نظر بدنی آماده بود و این بازی برایمان سخت تر از سپاهان شد چون هفته دیگر بازی دارند.
اینکه بتوانیم بازی  و فضاها را ببندیم و از توپ‌گیری موقعیت خلق کنیم کارمان خوب بود. بخصوص نیمه دوم موفق بودیم. دو‌تا گل نزدیم
و داور‌پنالتی یک را نگرفت که من هم  اعتراض کردم. در مجموع بازی خوبی بود. ممنون از باشگاه ذوب و سپاهان به خاطر میهمان نوازی خوبشان.یه ذوب تبریک می گویم و امیدوارم موفقتیهایشان بیشتر شود.

1855493

اگر الان بازی می‌کردی چند میارزیدی؟
نمی توان قیمت روی خودم بگذارم اما از خیلی‌ها میتوانستیم بیشتر بگیریم. تفاوت‌ها همیشه بین فوتبالیست‌ها بوده و این طبیعی است ولی ما عاشق فوتبال بودیم. درست است که  پول مهم است اما عشق ما زمین چمن است. دوست داریم اینجا باشیم.
همنسلان من کسانی مثل رضا عنایتی عاشق فوتبال بودیم. الان همه فکر پول هستند. ما می‌گفتیم خوب بازی کن پول خودش میاد.
الان زمانه عوض شده، نسل و فرهنگ عوض شده ...ما فوتبال را با جان و دل دوست داشتیم و به پول و داپاش فکر نمی‌کردیم به موقعش هم حق و حقوقمان را گرفتیم. دوست داشتم هنوز بازی کنم اما دیگر گذشت و باید تجربیاتم را در اختیار جوانان بگذارم.

فجرسپاسی
پارسال فجر سقوط کرده بود. خانه تکانی کردیم و سخت بود اما این اتفاق افتاد. سال قبل از نظر فنی خوب بودیم. بارسال می‌توانستیم صعود کنیم. در بازی‌های مهمی علی آل‌کثیر و حسین مهربان را نداشتیم و خیلی موقعیت از دست دادیم و از صعود جاماندیم.

دیدگاه‌ها