کد خبر : 1953782 | 08 مرداد 1402 ساعت 09:42 | 30.7K بازدید | 50 دیدگاه

خوشحالی کاپیتان بارسا: رئال را بردیم، حال‌مان خوب شد

مارک آندره تراشتگن، کاپیتان بارسلونا، می‌گوید پیروزی برابر رئال مادرید حس خوبی برای آن‌ها داشته است.

خوشحالی کاپیتان بارسا: رئال را بردیم، حال‌مان خوب شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل در آمریکا روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم پیروز شد. 

شاگردان ژاوی که در بازی دوستانه اول‌شان در آمریکا با نتیجه 3-5 برابر آرسنال شکست خورده بودند، با پیروزی شیرین برابر رقیب قدیمی نشان دادند که حریفی قدرتمند برای فصل آینده خواهند بود و هواداران باید منتظر رقابتی جذاب باشند. 

تراشتگن که جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد، پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: «بیشترین چیزی که دنبالش هستیم این است که در بهترین شرایط ممکن باشم. فکر می‌کنم امروز خوب بودم. به خاطر این جوایز ممنون هستم اما ما در پیش فصل هستیم و مهم این است که این روند در طول فصل هم ادامه پیدا کند.»

1903184

او با ابراز خوشحالی از پیروزی در ال‌کلاسیکو اظهار داشت: «این برد باعث شد حس و حال خوبی داشته باشیم. چند روز قبل تحت تاثیر شرایط قرار گرفتیم اما در کل این روند مربوط به یادگیری است. شما می‌توانید چیزهای بسیاری را در پیش فصل یاد بگیرید. امروز خیلی بهتر رقابت کردیم. همه چیز به فداکاری و تلاش بستگی دارد.»

کاپیتان بارسا در این بازی همچنین در پاسخ به سوالی درباره عثمان دمبله اضافه کرد: «مشخصا دوست دارم او بماند. فکر می‌کنم بازی ما درست همان چیزی است که او نیاز دارد. امیدوارم که در بارسا بماند.»

دیدگاه‌ها