کد خبر : 1953917 | 08 مرداد 1402 ساعت 17:57 | 26.8K بازدید | 97 دیدگاه

درخواست هواداران از تراکتور: درها را باز کنید!

تیم فوتبال تراکتور تنها تیمی است که تمام جلسات تمرینی خود را پشت درهای بسته برگزار کرده است.

درخواست هواداران از تراکتور: درها را باز کنید!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران در حالی به آغاز خود نزدیک شده که چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان مدعیان قهرمانی خود را معرفی کرده‌اند و امیدوارند با اتکا به نیمکت قدرتمند، ترکیب پرستاره و البته نیروی اجتماعی هواداران، جام قهرمانی را از رقبا بگیرند.

در این بین همراهی هواداران و رسانه‌ها نیز نکته مهمی است که در این چهار باشگاه حس می‌شود. آنها بخش پررنگی از اخبار رسانه‌ها را شکل می‌دهند و حضور خبرنگاران و عکاسان در تمریناتشان، اخبار و گزارش‌های تصویری جالبی را برای هواداران به همراه دارد.

در این بین پرسپولیس و استقلال به صورت مستمر در بازی‌های دوستانه و تمرینات میزبان خبرنگاران و عکاسان هستند و کم و بیش اجازه پوشش رسانه‌ای را می‌دهند و سپاهان نیز اخیرا کمی درهای نقش جهان را به روی خبرنگاران باز کرده ،اما در تبریز اوضاع کاملا متفاوت است.

باشگاه تراکتور با رهبری محمدرضا زنوزی توانسته بعد از استخدام پاکو اعتماد هواداران را دوباره به دست بیاورد، اما نکته عجیب این است که تلاش چندانی برای بازتاب و نمایش نمود این اعتماد انجام نمی‌شود.

این انتظار می‌رفت که تراکتور حداقل برای بازی دوستانه با پیکان خبرنگاران و حتی هواداران را به استادیوم بنیان دیزل دعوت کند تا شور و حال بهتری هم در تیم جاری شود، اما این اتفاق رخ نداد.

نکته مهم اینکه تراکتور برای ورود دست‌کم 11 ستاره به تبریز هزینه قابل توجهی را انجام داده و شاید انتظار این باشد که حداقل در روزهای باقی‌مانده تا لیگ برتر، یک جلسه تمرین با حضور خبرنگاران، عکاسان و هواداران برگزار شود تا این بازیکنان نیز بیشتر با لباس تراکتور در رسانه‌ها معرفی شوند، خصوصا اینکه مالک باشگاه تراکتور نیز فردی کاملا فعال و آشنا به محیط رسانه است.

دیدگاه‌ها