کد خبر : 1953948 | 08 مرداد 1402 ساعت 20:09 | 85.1K بازدید | 84 دیدگاه

امضا نمی‌کنی نکن

طغیان پیشکسوت پرسپولیس علیه مدیرعامل

مرتضی فنونی‌زاده از ماجرای طرح استعدادیابی برای پرسپولیس و تایید نشدن آن گفت و به اعضای آکادمی و محسن خلیلی انتقاد تندی کرد.

طغیان پیشکسوت پرسپولیس علیه مدیرعامل

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس، یکی از اعضای تیمی است که هر هفته دور هم جمع می‌شوند و به برگزاری بازی و تمرین می‌پردازند. او در حاشیه بازی امروز پیشکسوتان پرسپولیس و راه‌آهن راجع به مطرح کردن طرح استعدادیابی با درویش و امضا نشدن آن در هشت ماه گذشته خبر داد. فنونی‌زاده از محسن خلیلی و دیگر اعضای آکادمی انتقاد کرد.

او در این باره گفت: کاپیتان پنجعلی به من گفت ۱۱ نفر غیر از خودت انتخاب کن، بچه‌هایی که شناسنامه فوتبال پرسپولیس هستند و بی‌کار باشند. من نمی‌خواستم بگویم چون در دو جام بازی داشتیم و گفتیم اگر صحبتی کنیم هواداران می‌گویند باز پیشکسوتان شروع کردند! الان آقای درویش یک امضا کند ما ۱۲ نفر استعدادیاب می‌شویم و باید اقصی نقاط کشور برویم و بازیکن نخبه انتخاب و معرفی کنیم.

فنونی‌زاده در حالی که اسمی از محسن خلیلی نیاورد، به انتقاد از او پرداخت و بیان کرد: آقایان در آکادمی اصلا پرسپولیسی نیستند! از رییس‌شان که سایپایی است گرفته تا بقیه‌شان. اسم نیاوریم بهتر است چون می‌روند شکایت می‌کنند. یکی-دو نفر مثل خان‌محمدی خوب هستند.

فنونی‌زاده با دلخوری از درویش گفت: آقای درویش زورش می‌آید امضا کند. آقا نکن! من ۹سال برای این تیم زحمت کشیدم و ۱۲، ۱۳ تا قهرمانی آوردم. پنج-شش تا از اسم‌ها را حضور ذهن دارم: مجتبی محرمی، بهروز رهبری‌فرد، بهروز سلطانی، علیرضا محمد و خوراکچی. خیلی‌ها هستند و همه بیکار. خانه نشسته‌ایم و با مدرک B آسیا که همین الان ۷۰ میلیون پولش است پنیر هم نمی‌دهند!

دیدگاه‌ها