کد خبر : 1953976 | 08 مرداد 1402 ساعت 23:23 | 45.9K بازدید | 23 دیدگاه

افشاگری ستاره یونایتد: می‌خواستم به پاریس بروم!

مارکوس رشفورد اعتراف کرد که پیش از معرفی اریک تن‌هاخ تصمیم به ترک منچستریونایتد داشت‌.

افشاگری ستاره یونایتد: می‌خواستم به پاریس بروم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد فاش کرده که قبل از اینکه اریک تن‌هاخ در تابستان گذشته هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد، در فکر ترک این تیم بود.

رشفورد اوایل این ماه قرارداد جدیدی امضا کرد و تا تابستان 2028 در یونایتد ماندنی شد. این بازیکن 25 ساله اعتراف کرد که به دلیل علاقه پاری سن ژرمن سال گذشته تصمیم به ترک تیمی که از کودکی در آن حضور داشت، فکر می‌کرد.

رشفورد در جریان تور پیش فصل یونایتد درباره اینکه تابستان گذشته به همراه برادرش با مدیران پاری سن ژرمن دیدار کرد، گفت: "قبل از آمدن اریک تن‌هاخ شاید کمی به این موضوع فکر می‌کردم اما بالاخره این فوتبال است، چنین چیزی اتفاق می‌افتد. همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد و او (تن‌هاخ) در زمان مناسب برای من به باشگاه آمد اکنون فضا کمی متفاوت است، زیرا فکر می‌کنم واضح است، سرمربی ما بسیار جاه‌طلب است و از لحظه‌ای که وارد شده واقعاً در این مورد شک نداشتم. من تشنه ادامه پیشرفت هستم و تیم و بازیکنان و کادرفنی به پیشرفت و عادت کردن به یکدیگر ادامه می‌دهند. به خودمان فشار می‌آوریم تا بهتر از سال قبل باشیم. این تنها راهی است که می‌خواهیم دوباره به روند قهرمانی برگردیم."

1903499

رشفورد درباره توانایی‌های فنی تن‌هاخ گفت: "فقط کمی آزادی بیشتر، کمی ثبات بیشتر را فصل قبل احساس کردم. فکر می‌کنم این به شما مبنایی می‌دهد تا بتوانید توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید. از گلزنی لذت می‌برم، از پاس گل دادن، بازی در خط حمله و تلاش برای ایجاد خطر روی دروازه حریف لذت می برم. ما در گذشته فقط کمی سفت و سخت بودیم. گاهی اوقات شما از فوتبال خود لذت نمی‌برید و در مورد من دقیقا اینطور بود. آنقدر که باید از فوتبالم لذت نمی بردم. این روی عملکردم تأثیر گذاشت. من اگر خوشحال نباشم، نمایش بهترین فرمی که دارم برایم سخت است."

تن‌هاخ چندین بار در تور پیش فصل گفته که رشفورد می تواند در این فصل دوباره 30 گل بزند. مهاجم انگلیسی در این مورد توضیح داد: "این مربوط به تمرکز است. گاهی اوقات ممکن است در تمام بازی‌ها شانس نداشته باشید و وقتی یک شانس را به دست می‌آورید باید از آن استفاده کنید. اگر بتوانم روی این متمرکز بمانم، قطعاً می‌توانم گل‌های بیشتری نسبت به فصل گذشته بزنم. سرمربی همیشه از شما می‌خواهد که پیشرفت کنید، چه از نظر جسمی یا ذهنی. برای ما، به عنوان بازیکن، مهم است که او روی هر دو جنبه با ما کار می کند و اگر جایی واضح برای تذکر می‌بیند، از گفتن آن ابایی ندارد. امیدوارم بتوانم گل های بیشتری به ثمر برسانم و کارهای بیشتری انجام دهم، اما اگر تمام تیم بیشتر گل بزنند و بهتر از فصل گذشته باشیم، به همان اندازه خوشحال خواهم شد."

دیدگاه‌ها