کد خبر : 1954171 | 09 مرداد 1402 ساعت 20:06 | 84.8K بازدید | 23 دیدگاه

این ناهار بمب را منفجر می‌کند!

مدیران بایرن مونیخ امروز در لندن با مدیران تاتنهام ناهار خوردند تا درباره انتقال هری کین به نتیجه برسند اما دو طرف همچنان بر سر رقم این انتقال اختلاف دارند.

این ناهار بمب را منفجر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز گزارش‌ها در آلمان حاکی بود که هیئتی از بایرن مونیخ به ریاست کریستین دریسن، مدیر عامل باشگاه، راهی انگلیس شده تا مذاکرت نهایی درباره انتقال هری کین به مونیخ را با مدیران تاتنهام انجام بدهد.

گفته می‌شد امروز دوشنبه جلسه‌ای مهم بین یان کریستین اندرسون و دنیل لوی در شهر لندن برگزار می‌شود و نتیجه این جلسه تکلیف یکی از مهم‌ترین انتقال‌های تابستان امسال را مشخص خواهد کرد.

پل گیلمور، خبرنگار شبکه اسکای، در گزارشی اختصاصی مدعی شد جلسه امروز ظهر بین کریستین دریسون و دنیل لوی و هیئت‌های همراه این دو مدیر ارشد بایرن مونیخ و تاتنهام در لندن برگزار شده و دو طرف ضمن صرف ناهار درباره قطعی کردن انتقال هری کین گفتگو کرده‌اند.

1903796

این گزارش حاکی است که روند مذاکرات مثبت بوده اما در نهایت دو طرف به نتیجه قطعی نرسیده و قرار بر این است که دور جدیدی از مذاکرات به زودی در شهر لندن برگزار شود.

خبرنگار اسکای می‌گوید بعد از مذاکرات امروز ظهر دو طرف بر سر انتقال هری کین اختلافی 20 میلیون پوندی دارند و حالا باید دید مدیران بایرن با این خواسته دنیل لوی همراهی کرده و تکلیف خرید بزرگ تابستانی‌شان را مشخص خواهند کرد؟ با توجه به علاقه‌ای که بایرن مونیخ به این ستاره انگلیسی نشان داده بعید است این مبلغ بتواند مذاکرات را به تعطیلی بکشاند.

دیدگاه‌ها