کد خبر : 1954231 | 10 مرداد 1402 ساعت 05:37 | 86.5K بازدید | 24 دیدگاه

شماره بمب نقل و انتقالات در سپاهان واگذار شد

محمد کریمی در فصل جدید لیگ برتر با شماره 8 در میادین دیده خواهد شد.

شماره بمب نقل و انتقالات در سپاهان واگذار شد

به گزارش "ورزش ‌سه"، یکی از شاخص‌ترین بازیکنان جداشده از اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی پس از پایان لیگ بیست و دوم یاسین سلمانی بوده است. هافبک جوان سپاهان که پرورش‌یافته آکادمی این باشگاه به شمار می‌رود، در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا پدیده لیگ برتر بود. این هافبک خلاق و آینده‌دار اگرچه در لیگ بیست و یکم و بیست و دوم نتوانست درخشش خیره کننده در لیگ برتر را تکرار کند، اما نشان داد چه بازیکن باکیفیتی است، تا حالا مورد توجه دو تیم سرخابی پایتخت باشد، اما خودش در آخرین مصاحبه تاکید کرد که دوست دارد لژیونر شود.
یکی از گلایه‌های هواداران سپاهان پس از پایان فصل این بود که چرا باشگاه نتوانسته قرارداد این بازیکن را زودتر تمدید کند، تا در صورت درخواست برای جدایی بتواند از محل فروش سلمانی درآمد جذب کند، اما به هر حال این هافبک حاضر به تمدید قرارداد نشده بود تا در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم بتواند به عنوان بازیکن آزاد تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند.

1903898

روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان یکی از نکات قابل توجه حضور محمد کریمی با شماره 8 روی سن بود؛ شماره‌ای که فصل قبل در اختیار سلمانی بود و با این انتخاب مشخص است که دیگر امیدی برای بازگشت این بازیکن به اردوی سپاهان وجود ندارد.
نکته قابل توجه دیگر اینکه از جمع بازیکنان فصل گذشته سپاهان که در فصل پیش رو هم زیر نظر مورایس کارشان را دنبال می‌کنند، در میان بازیکنان شاخص تنها محمد کریمی شماره پیراهنش را تغییر داده است.

دیدگاه‌ها