کد خبر : 1954384 | 10 مرداد 1402 ساعت 20:58 | 69.1K بازدید | 60 دیدگاه

الخلیفی کوتاه نمی‌آید: من را نشناخته‌ای کیلیان!

رادیو کادنا سِر اعلام کرد پاری سن ژرمن به تحت فشار گذاشتن کیلیان امباپه ادامه می‌دهد و به او اعلام کرده که در صورت تمدید نکردن یا جدا نشدن، نیمکت‌نشینی‌اش در فصل آینده قطعی است.

الخلیفی کوتاه نمی‌آید: من را نشناخته‌ای کیلیان!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، با اولتیماتومی به کیلیان امباپه اعلام کرد او باید در مدتی کوتاه تصمیم بگیرد و یکی از دو گزینه تمدید قراردادش یا ترک باشگاه و پیوستن به باشگاهی دیگر را انتخاب کند باشگاه فرانسوی به فشار آوردن بر امباپه ادامه می‌دهد.

پاری سن ژرمنامباپه تا سال 2024 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و در قرارداد او اختیار تمدید خودکار قرارداد به عهده این بازیکن گذاشته شده است. اما او در شروع تابستان با ارسال نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که قصد استفاده از تمدید خودکار قراردادش را ندارد. به این ترتیب او تابستان آینده می‌تواند پاری سن ژرمن را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

1904196

کادنا سر در گزارشی اعلام کرد منابع نزدیک به پاری سن ژرمن اعلام کردند که این باشگاه پیش از این امباپه را تهدید کرده بود که در صورت ادامه دادن به موضع سرسختانه‌اش او را فصل آینده نیمکت‌نشین خواهد کرد. این رادیو مدعی است پی‌اس‌جی در روزهای اخیر به امباپه اطلاع داده که در اجرای این تهدید جدی است و نام او را در لیست بازیکنان این تیم برای هفته اول فصل جدید لیگ یک قرار نداده است.

پیش از این هم پاری سن ژرمن امباپه را با خود به تور پیش‌فصل آسیایی نبرد و نام او برای سفر به آمریکا هم از فهرست پی‌اس‌جی خط خورده است.

دیدگاه‌ها