کد خبر : 1954435 | 11 مرداد 1402 ساعت 07:30 | 24K بازدید | 41 دیدگاه

واکنش احمدزاده به انگ کم‌کاری بازیکنان سرخابی سپاهان

هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.

واکنش احمدزاده به انگ کم‌کاری بازیکنان سرخابی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان یک بار دیگر با تیمی پرستاره پا به مسابقات لیگ برتر خواهد گذاشت. بازیکنانی که البته بار دیگر با برچسب استقلال و پرسپولیس راهی اصفهان شده‌اند و در تلاش برای موفقیت با این تیم هستند. با این حال با توجه به اینکه آنها پیش از این در استقلال یا پرسپولیس حضور داشته‌اند، پیش آمده که در روز بدشان با انگ کم کاری و عدم تعصب نیز مواجه شوند.

فرشاد احمدزاده اما مدعی است که آنها هیچ وقت از تلاش برای موفقیت با این تیم کوتاهی نکرده‌اند و روز بد برای هر فوتبالیستی امکان دارد وجود داشته باشد و نباید آن را به معنای بی تعصبی یا کم کاری قلمداد کنند. او در این خصوص اینطور توضیح داده است: بحث این چیزها اصلا درست نیست و امسال آمار را ببینید. همه بچه‌ها از گلر تا فوروارد زحمت کشیدند. اکثر بازیکنان اسبق پرسپولیس و استقلال جزو برترین‌های آماری بودند. خب مسلما رسانه توجه بیشتری به استقلال و پرسپولیس دارد و جهت دهی سوالات هم همیشه روی هم مسیر است و به نظرم دلیل این جبهه‌گیری‌ها همین است. کسانی که قبلا در استقلال و پرسپولیس بودند، نسبت به گذشته‌اش سوالی می‌پرسید و ناچار به پاسخ هستیم، مثل همین الان. اما هیچ بازیکنی در هر تیمی بوده باشد، قطعا الان با این پیراهن برای بهترین نتیجه تلاش می‌کند. هیچ بازیکنی برای خودشیرینی یا چهار تا فالوور خودش را نمی‌فروشد و هر بازیکنی را دیدم از خودم، شهریار، رامین و امید برای این پیراهن جنگیدیم تا قهرمان شویم. زندگی حرفه‌ای یعنی اینکه برای پیراهنت تلاش کنی و شرافت فوتبالی هم یعنی همین.

وی با اشاره به اینکه این گارد باعث فشار بیشتر روی آنها شده، گفت: تحت فشار که هستیم. کسی که در این تیم بازی می کند حرفه ای این است که تعصب نسبت به لباس باشد. همه جای دنیا بازیکنان جابجا می شوند و به تیم رقیب می روند. رونالدوی برزیلی در رئال و بارسا بازی کرده. اما خود من وقتی یک بازی بد بودم یک سری هجمه روی من بود. تمام این قضیه از اینجا می آمد که در پرسپولیس بازی کرده بود و یک سری کری هم خوانده بودم اما من، رامین و زکی پور و ... همیشه به دنبال این هستیم که بهترین باشیم. اگر بازیکنی یک روز بد باشد دلیل بر کم کاری اش نیست و شاید یک روز روز ما نباشد. فصل گذشته هم روی خوش فوتبال را ندیدیم و امسال بیشتر خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها