کد خبر : 1954566 | 11 مرداد 1402 ساعت 18:35 | 57.6K بازدید | 75 دیدگاه

خطیر به دیدار نکونام و مربی اسپانیایی رفت

علی خطیر برای دیدار و گفت‌وگو با کادرفنی استقلال راهی محل تمرین آبی‌ها شد.

خطیر به دیدار نکونام و مربی اسپانیایی رفت

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دیدار با صنعت نفت، امروز نیز به مانند قبل در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد که از اتفاقات مهم جلسه تمرینی امروز، حضور مدیرعامل آبی‌ها برای دیدار با سرمربی تیم بود.

علی خطیر که به دنبال عقد قرارداد با اسپانسر مدنظر باشگاه و همچنین جذب بازیکنان جدید است، راهی کمپ مرحوم حجازی شد تا در جریان آخرین وضعیت تیم قرار گرفته و با جواد نکونام نیز به گفت‌وگو بپردازد.

انتظار می‌رود که محور اصلی صحبت‌های طرفین، درخصوص جذب نفرات جدید، حل مشکلات مالی و مباحث مربوط به سخت افزاری استقلال برای انجام تمرینات باشد.

مدیرعامل استقلال همچنین در تلاش است تا با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید خارجی، اسکواد قدرتمندتری را در اختیار نکونام قرار داده و آبی‌ها با تمام توان در فصل جدید حضور پیدا کنند.

پیش از آغاز جلسه با نکونام، علی خطیر به یوسو سسما و آندونی خوشامد گفت. یوسو سسما، مربی اسپانیایی استقلال، که صبح امروز به تهران رسید، امروز کار خود را به صورت جدی شروع کرد.

1904507
1904508
1904509
1904506

یوسو سسما و آندونی، مربی اصلاح حرکت و توانبخشی، از امروز به کادر فنی استقلال اضافه شدند.

همچنین بهتاش فریبا که برای حمایت از استقلال و تماشای تمرین به کمپ زنده یاد ناصر حجازی آمده بود به دعوت علی خطیر در نشست خوشامدگویی به مربیان اسپانیایی استقلال شرکت کرد.

دیدگاه‌ها