کد خبر : 1954600 | 11 مرداد 1402 ساعت 21:59 | 31.6K بازدید | 28 دیدگاه

بارانی: خودتان را جای بازیکنان و خانواده‌شان بگذارید

صد بازیکن سخت‌ترین روزهای زندگی‌شان را می‌گذرانند!

محمدصادق بارانی یک تقاضا از قانون‌گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می‌کند.

صد بازیکن سخت‌ترین روزهای زندگی‌شان را می‌گذرانند!

به گزارش "ورزش سه"، صادق بارانی در دو فصل اخیر سرباز ملوان و کاپیتان این تیم بود. او در ابتدای صحبت‌هایش به خبرنگار ما گفت: در این دو فصل که ملوان بودم بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را گذراندم. توانستیم بعد از مدت‌ها تیم را به لیگ برتر بیاوریم و بعد از چند سال دوری توانستیم جایگاه نسبتا خوبی به دست بیاوریم. من لطف و‌ محبت مردم انزلی را هیچوقت فراموش نمی‌کنم. فکر نمی‌کردم دوران سربازی‌ام اینقدر لذت‌بخش باشد.

او در پاسخ به این سوال که چرا در لیست مازاد قرار گرفت، اینگونه واکنش نشان داد: نمی‌توان اسمش را مازاد گذاشت، چون من قرارداد نداشتم و باشگاه با من تماس نگرفت و جدایی یک‌طرفه بود و من هم به نظرشان کاملا احترام می‌گذارم. چون یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و فوتبال هم حرفه‌ای است و قطعا چنین چیزهایی پیش می‌آید.

این بازیکن باتجربه که چند سال است در تیم‌های مختلف بازوبند کاپیتانی را می‌بندد، در مورد این موضوع توضیح داد: من از تک تک مربیانی که این لطف را به من داشتند تشکر می‌کنم. در ۴ تیم اخیر بازوبند بستم و یکی از دلایلش نظم و انضباط شخصی من بود. همیشه اولین نفر به‌ تمرین می‌رفتم و آخرین نفر برمی‌گشتم و سعی می‌کردم یک جلسه تمرینی را هم از دست ندهم. سال گذشته هم بجز آن برهه کوتاه که دنده ام آسیب دید در تمام تمرینات حضور داشتم. کاپیتانی وظیفه سخت و شیرینی است که من فکر می‌کنم در این چندسال به خوبی از عهده‌اش برآمده‌ام.

1838132

او در مورد تصمیمش برای فصل آینده و اینکه چرا هنوز با تیمی قرارداد نبسته گفت: چند پیشنهاد مختلف دارم و می‌خواهم عجله نکنم و بهترین انتخاب را داشته باشم. لیگ یک با چند تیم خیلی خوب و مدعی صعود صحبت کردم، ولی ترجیحم این است در لیگ برتر به فوتبالم ادامه بدهم و باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بارانی صحبت‌هایش را اینگونه تمام کرد: از تمام کسانی که قانون زیر ۲۵ سال و قوانین دیگر را گذاشتند و نزدیک ۱۰۰ بازیکن بیرون ماندند تقاضا می‌کنم تجدید نظر کنند. مسئولی که این قانون را گذاشته باید خودش را جای آن بازیکن و تک تک افراد خانواده‌اش بگذارد. اگر همین طوری پیش برود که ۱۰۰ بازیکن در هر لیگ باید به یک لیگ پایین‌تر برود. این ۱۰۰ بازیکنی که تیمشان مشخص نیست دارند سخت‌ترین روزهای زندگی‌شان را می‌گذرانند.

دیدگاه‌ها