کد خبر : 1954610 | 11 مرداد 1402 ساعت 23:01 | 21.7K بازدید | 6 دیدگاه

آمار عجیب و غریب ایران در قهرمانی‌جهان: ۱۸ دفاع!

تیم ایران در دیدار مقابل کره جنوبی به گفته سرمربی تیم ۱۸ دفاع انجام داد که البته در آمار بازی ۱۷ امتیاز ثبت شده است.

آمار عجیب و غریب ایران در قهرمانی‌جهان: ۱۸ دفاع!

به گزارش "ورزش سه"، محمد وکیلی بعد از پیروزی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل کره‌جنوبی گفت: اولین بازی ایران در تورنمنت قهرمانی جهان بود. بازی اول در هر رقابتی دشوار است. از طرفی کره‌جنوبی نیز از شرق آسیا می‌آید و والیبال متفاوتی بازی می‌کند. در حملات خود از تاکتیک‌های قدیمی استفاده می‌کند که فقط همین کره جنوبی و ژاپن این کار را انجام می‌دهند.

در ابتدا یک مقدار شناسایی حملات حریف دشوار بود اما در دو ست اول و دوم تیم ایران توانست با اقتدار حریف را شکست دهد. در ست سوم کمی برابر پیش رفتیم، اما خدا را شکر با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم به پیروزی برسیم.

وکیلی در ادامه گفت: اگر بخواهیم تقسیم‌بندی کنیم، تیم ایران در بخش حمله بهتر بود و اوج کار تیم هم دفاع روی تور بود. در سه ست توانستیم ۱7 امتیاز از دفاع بگیریم در حالی که این عدد برای کره‌ای‌ها ۶ امتیاز بود. با توجه به شرایطی که بازیکنان دارند، توانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند ولی همان‌طور که گفتم مسابقات قهرمانی جهان است و بازی اول به لحاظ روحی و روانی کمی دشوار است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در پایان گفت: با این حال توانستیم انرژی لازم را به بازیکنان منتقل کنیم تا خودشان را در بازی نگه دارند و هرچه مسابقه جلو رفت اعتمادبه‌نفس تیم نیز بیشتر شد. با پیروزی در بازی امروز از حالا صعود ایران قطعی شد اما مسابقات بعدی نیز اهمیت زیادی دارد. مهم‌ترین بخش در بازی‌های نوجوانان پلی آف است که حکم مرگ و زندگی را دارد. باید مقابل کلمبیا و پورتوریکو نیز به خوبی حاضر شویم تا برای مرحله بعدی به آمادگی برسیم.

دیدگاه‌ها