کد خبر : 1954690 | 12 مرداد 1402 ساعت 11:50 | 67K بازدید | 22 دیدگاه

چراغ سبز پپ: توافق بارسا با ستاره جنجالی سیتی

ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با باشگاه بارسلونا به توافق شخصی رسیده است.

چراغ سبز پپ: توافق بارسا با ستاره جنجالی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته از منچسترسیتی جدا شد و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست اما حضورش در این تیم ادامه‌دار نشد. 

او پس از یک نیم فصل حضور در مونیخ تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و مدیران بایرن هم تمایلی به ادامه همکاری با او و تبدیل قراردادش از حالت قرضی به دائمی نداشتند. 

اما حضور این بازیکن در سیتی هم با تردیدهای بسیاری روبرو بود. رابطه او با پپ گواردیولا به هیچ وجه خوب نیست و حتی گفته شده بود که این دو پیش در ماه ژانویه سال جاری با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده بودند و دلیل جدایی او از سیتی هم همین موضوع بود. 

1796668

نام چند باشگاه در کنار نام کانسلو به گوش می‌رسید اما هیچ یک به صورت رسمی اقدامی نکرده بودند. حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، خبر داده که مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن به نتیجه رسیده است. 

ژاوی از ماه ژانویه به دنبال جذب این ستاره پرتغالی بود و او یکی از اولویت‌های سرمربی بارسا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آمد. 

سیتی در جریان مذاکره بارسا با این بازیکن بود و حالا مدیران این باشگاه موفق شدند که با او به توافق شخصی برسند تا تنها جلب نظر سیتی باقی مانده باشد، اتفاقی که با توجه به چراغ سبز گواردیولا برای جدایی کانسلو دور از دسترس نخواهد بود. 

دیدگاه‌ها