کد خبر : 1954744 | 12 مرداد 1402 ساعت 16:15 | 60.6K بازدید | 46 دیدگاه

به تقلید از پپ: ریسک خطرناک توخل

این طور که پیداست فتح لیگ قهرمانان باعث می‌شود مربیان برنده این جام اعتماد به نفس زیادی داشته باشند و دست به ریسک‌های مشابهی بزنند.

به تقلید از پپ: ریسک خطرناک توخل

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2013 پپ گواردیولا سرمربی وقت بایرن مونیخ در یک مصاحبه معروف از سران این تیم خواست: "یا تیاگو یا هیچکس!" و درنهایت او به خواسته خود رسید.
و حالا توماس توخل در حال انجام دادن همان ریسک است.
توخل علنا اعلام کرده است که یک شماره 9 و یک شماره 6 جدید برای تیمش می‌خواهد. برای درخواست اول او احتمالا هری کین از تاتنهام جذب خواهد شد. اما درخواست او برای شماره یک شماره شش جدید می‌تواند ریسک بزرگی برای او باشد و به دو دلیل خطرناک است:
اول اینکه سران باشگاه بایرن جذب بازیکن در این پست را به اندازه او مهم و ضروری نمی‌بینند و توخل باید احتیاط کند که در این زمینه زیاده روی نکند.

1870320

دوم اینکه توخل دائما و به طور غیر مستقیم از بازیکنانی مانند یوشوا کیمش، لئون گورتزکا، کنراد لایمر و رایان گراونبرخ انتقاد می‌کند که آن‌ها توانایی بازی در پست شماره شش را ندارد. این کار ممکن است باعث افزایش اختلافات در رختکن این تیم بشود و تیمش را دو دسته کند.

به خصوص که کیمیش این صحبت‌ها را توهین به خود دانسته است و در مصاحبه‌ای بعد از بازی مقابل لیورپول آشکارا اعلام کرد او یک شماره شش است.
اما اگر برای توخل بازیکنی در این پست جذب نشود و او به خواسته‌اش نرسد چه می‌شود؟ در آن صورت او باید به بازیکنانی تکیه کند که خودش اظهار کرده کافی نیستند.

دیدگاه‌ها