کد خبر : 1954768 | 12 مرداد 1402 ساعت 19:52 | 18.7K بازدید | 7 دیدگاه

درخواست پدیده فصل گذشته مس رفسنجان

ما را از سوختن نجات بدهید

پدیده فصل گذشته تیم مس رفسنجان اکنون و در آستانه لیگ برتر، در وضعیت نامشخصی به سر می‌برد.

ما را از سوختن نجات بدهید

به گزارش "ورزش سه"، امید لطیفی که از بلاتکلیفی‌اش ناراحت است می‌خواهد با اثبات خودش به همه در این فصل روزهای تلخ را فراموش کند.

فصل گذشته مس رفسنجان یک پدیده به نام امید لطیفی به فوتبال ایران معرفی کرد بازیکنی که به معنای واقعی ذخیره طلایی بود. اما اتفاق غیرمنتظره برای این بازیکن بلاتکلیفی‌اش با نارنجی‌پوشان است. او در ابتدا  گفت: "فصل قبل فصل خیلی خوبی برایم بود و خدا را شکر که توانستم در کنار بازیکنان نام‌آشنایی که در تیم بودند بدرخشم و بهترین بازیکن و گلزن تیمم و حتی پدیده فصل لیگ برتر بشوم."

1802207

لطیفی ادامه داد: "من با باشگاه و تیم مس یک سال دیگر قرارداد دارم و با توجه به پیشنهاداتی که داشتم و دارم  شخصا خیلی دوست داشتم و‌ دارم که در تیم مس باشم، ولی تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد و هنوز تصمیم خاصی اتخاذ نشده است."

این بازیکن در پاسخ به این سوال که دوست ندارد به تیم دیگری برود و بیشتر فرصت بازی کردن داشته باشد گفت: "قطعا من دنبال بیشتر بازی کردن هستم و اگر قرار است جایی یا تیمی دیگر باشم من تمام سعی و تلاشم این است که بیشتر بازی کنم و خودم را بیشتر و بیشتر نشان بدهم."

لطیفی در مورد اینکه پیشنهاد از شمس آذر و صنعت نفت چقدر جدی است عنوان کرد: "پیشنهاد دارم، ولی همان‌طور که گفتم منتظر تصمیم باشگاه هستم. هنوز هم اتفاقی نیفتاده و قطعا هر تصمیمی گرفته شود به نفع من است و بهترین تصمیم خواهد بود."

1793383

امید لطیفی گفت: "تصمیم و قانون جدید فدارسیون بابت تغییر سهمیه لیگ برتر کار را برای خیلی از فوتبالیست‌هایی مثل من و امثال من سخت کرد و با این تصمیم خیلی از جوان‌هایی که هم سن و سال من هستند در معرض  سوختن قرار دارند. امیدوارم تصمیم‌های بعدی به نفع همه جوان‌ها باشد. پیرو صحبت‌هایم یک خواهش از تمامی مربیان و باشگاه‌ها دارم و این است که که اگر یک روزی بنا بر هر دلیلی چه فنی و چه اخلاقی و چه شرایط مالی یا هر دلیل دیگری بازیکنی را نمی‌خواهند یا به کارشان نمی‌آید زودتر و قبل از بستن تیم‌ها و اتمام فرصت نقل انتقالات تکلیف بازیکن را مشخص کنند که برای بازیکن جابجا شدن و پیوستن به تیم دیگر سخت نباشد و بازیکن بیرون نماند."

او همچنین افزود: "من با اینکه پدیده تیم و بهترین بازیکن و آقای گل تیمم شدم، ولی متاسفانه این اتفاقات دارد برای من رقم می‌خورد. امسال سال پر چالشی برای من است و قطعا به دنبال بهترین شدنم و برای رقم زدن اتفاقات عالی انگیزه کافی دارم. در آخر این را هم بگویم هرجا که باشم  جوری می‌درخشم که به همه خودم را ثابت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها