کد خبر : 1954795 | 12 مرداد 1402 ساعت 21:51 | 42.1K بازدید | 37 دیدگاه

این کشور را حالا باید با مسی بشناسید

تب مسی در آمریکا همچنان ادامه دارد و بلیت‌های ورزشگاه خانگی اف‌سی دالاس که او با اینترمیامی قرار است به مصافش برود ظرف 18 دقیقه به صورت کامل فروخته شد.

این کشور را حالا باید با مسی بشناسید

به گزارش "ورزش سه"،  جدیدترین نمونه از تاثیر خارق‌العاده‌ای که حضور لیونل مسی در آمریکا داشته را می‌توان در روند بلیت‌فروشی برای دیدار بعدی اینترمیامی دید.

اف‌سی دالاس قرار است روز شنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ به مصاف اینترمیامی برود. این باشگاه اعلام کرد کلیه بلیت‌های ورزشگاه خانگی‌اش برای بازی با تیم لیونل مسی تنها ظرف 18 دقیقه به فروش رفته است.

1904957

اف‌سی دالاس می‌گوید در حال حاضر کسانی که بلیت خریده‌اند می‌توانند بلیت‌های خود را پس بدهند تا شاید برخی از کسانی که مایل به دیدن لئو مسی از نزدیک هستند از این طریق بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

بازی با دالاس اولین بازی لئو مسی در آمریکاست که در ورزشگاهی به جز ورزشگاه خانگی اینترمیامی‌، استادیوم DRV PNK، برگزار می‌شود. ورزشگاه خانگی دالاس که در شهر فریکسان قرار دارد 20 هزار و پانصد نفر ظرفیت دارد.

مسی تا اینجا سه بازی برای تیم جدیدش، اینترمیامی، انجام داده و این تیم در هر سه مسابقه که در لیگز کاپ برگزار شده به پیروزی رسیده است.

1904956

اولین بازی مسی در آمریکا مقابل کروز آزول بود. مسی که در میانه مسابقه وارد زمین شده بود یک گل به ثمر رساند. او در دیدار بعدی مقابل آتلانتا که با پیروزی 4-0 اینترمیامی همراه بود از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند و سپس موفق شد گل دیگری هم وارد دروازه این تیم کند. لئو دیروز هم در دیدار مقابل اورلاندو 90 دقیقه در زمین حضور داشت و دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش در این سه بازی را به عدد 5 برساند.

دیدگاه‌ها