کد خبر : 1954832 | 13 مرداد 1402 ساعت 01:53 | 52.2K بازدید | 20 دیدگاه

تست پزشکی خرید جدید الاهلی در پاریس

بازیکن ساحل عاجی بارسلونا تست‌های پزشکی الاهلی عربستان را در پاریس پشت سر می‌گذارد.

تست پزشکی خرید جدید الاهلی در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس منابع رسانه فرانسوی فوت‌مرکاتو، فرانک کسیه امروز در پاریس خواهد بود تا معاینات پزشکی لازم قبل از امضای قرارداد با الاهلی عربستان را انجام دهد.

باشگاه‌های بارسلونا و الاهلی در حال نهایی کردن انتقال این هافبک هستند و مذاکرات بسیار مثبت پیش رفته است. این باشگاه عربستانی در حال حاضر یک پیشنهاد رسمی به مبلغ 15 میلیون ارائه کرده و مورد استقبال باشگاه اسپانیایی هم قرار گرفته است.

1905041

بارسا در حال حاضر نیاز دارد که برخی از بازیکنانش را بفروشد تا بتواند بازیکنان جدیدی جذب کند. مدیریت ورزشی بارسا می‌خواهد سه بازیکن جدید به خدمت بگیرد تا ژاوی هرناندز، سرمربی تیم را خوشحال کند.

آبی و اناری‌ها گزینه اول الاهلی نبودند اما عدم تمایل سوفیان امرابط، هافبک فیورنتینا، از رفتن به فوتبال عربستان باعث شد تا باشگاه سعودی روی نهایی کردن قرارداد کسیه متمرکز شود. کسیه با دستمزد بیش از 20 میلیون یورو به مدت سه فصل قرارداد امضا خواهد کرد.

این بازیکن ساحل عاجی قبلاً از النصر پیشنهاد داشت، اما او این پیشنهاد را رد کرد. اگرچه کسیه امید داشت دوباره به سری A برگردد، اما در نهایت راهی خاورمیانه می‌شود.

دیدگاه‌ها