کد خبر : 1954836 | 13 مرداد 1402 ساعت 08:13 | 42.8K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره تاتنهام هم آرزوی ماندن هری کین را دارد

کل تیم علیه بایرن: دست از سر ستاره ما بردار!

جیمز مدیسون، ستاره تازه وارد تاتنهام ابراز امیدواری کرد که هری کین راهی بایرن مونیخ نشود.

کل تیم علیه بایرن: دست از سر ستاره ما بردار!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین وارد آخرین سال از قراردادش با تاتنهام شده است. بایرن مونیخ از مدت ها پیش در تلاش است تا او را همین فصل به خدمت بگیرد و این در حالی است که تاتنهام هیچ تمایلی به فروش مهاجم ملی‌پوش خود ندارد. 

درصورتی که انتقال یاد شده در این تابستان صورت نگیرد، کین می تواند فصل آینده به صورت آزاد راهی بایرن شود البته اگر تصمیم مونیخی‌ها تا آن موقع تغییر نکند. جیمز مدیسون، هم‌تیمی جدید کین در تاتنهام اعتراف کرد که آرزو می کند او بماند و جایی نرود.

ستاره جدید تاتنهام با رد اینکه شایعات انتقال کین به بایرن تمرکز این بازیکن را بهم زده گفت: "این اتفاق موجب حواس پری کین نشده چون او فوق العاده حرفه ای است. من چیزی از جزئیات این موضوع نمی دانم و به نظرم بهتر است به شرایط هری احترام بگذاریم و وارد مسائل جزئی نشویم."

مدیسون ابراز امیدواری کرد که کین امسال هم در تاتنهام بماند: "همه می دانند که هری کین بازیکن فوق العاده ای است. او یک بازیکن حرفه ای است که در هر جایی که تمرین کند با صد در صد توان ظاهر می شود. دوستی ما به قبل از حضور در تاتنهام به دوران تیم ملی برمی گردد. دوست دارم هری کین بماند. از نظر من تحت هر شرایطی او بهترین شماره 9 دنیاست."

1905052

دیدگاه‌ها