کد خبر : 1955018 | 14 مرداد 1402 ساعت 04:11 | 48.4K بازدید | 17 دیدگاه

اسطوره ذوب اولین شکست ۱۴۰۲ یحیی را رقم زد

پرسپولیس که در پنج ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ در بازی‌های رسمی و تدارکاتی شکست ناپذیر نشان داده بود، متحمل باختی غیرمنتظره شد.

اسطوره ذوب اولین شکست ۱۴۰۲ یحیی را رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس چند روز پیش از تحویل سال درخشان ۱۴۰۲ از سپاهان در آزادی شکست خورد و پس از این تلنگر بزرگ، پرسپولیس به پیروزی در همه بازی‌ها محکوم بود.

سرخ‌ها در سال شمسی جاری در ده بازی متوالی لیگ و حذفی پیروز شدند و با این بردها تمام جام‌های قهرمانی داخلی را بالای سر بردند.

روند پیروزی‌های مدافع عنوان قهرمانی به پیش فصل‌شان هم کشیده شد و شاگردان یحیی مقابل شمس آذر، استقلال خوزستان، پیکان، نفت آبادان و مس رفسنجان در دیدارهای دوستانه به پیروزی رسیدند.

1905296

با این حال دو بازی دوستانه متوالی سرخ‌ها مقابل نساجی و فجر سپاسی آمار صد در صد پیروزی این تیم را خراب کرد. پرسپولیس مقابل نساجی متوقف شد و از فجر لیگ یکی با نتیجه سه بر یک شکست خورد. البته گل‌محمدی در این بازی به نفرات ذخیره و رده سنی امید خود میدان داد.

البته پرواضح است که نتایج بازی‌های دوستانه اهمیت خاصی ندارد و حالا باید دید پرسپولیس می‌تواند در لیگ جدید آمار پیروزی‌های متوالی خود در بازی‌های رسمی را بهبود ببخشد یا خیر.

یحیی گل‌محمدی پیش از شروع آخرین بازی دوستانه پیش فصل‌شان دیداری گرم و صمیمانه با مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر سپاسی داشت.

دیدگاه‌ها