کد خبر : 1955216 | 15 مرداد 1402 ساعت 03:00 | 69.6K بازدید | 82 دیدگاه

دو تیم قدرتمند در یک رختکن سرخ

پاکو خمس چشم بسته ترکیب تراکتور می‌چیند

جذب قطعی محمد نادری باعث تکمیل لیست پرستاره تراکتور برای بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.

پاکو خمس چشم بسته ترکیب تراکتور می‌چیند

به گزارش ورزش سه، قوانین عجیب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور تغییر کرد تا در فاصله چهار روز مانده به آغاز رسمی بیست و سومین دوره این رقابت‌ها باشگاه‌هایی نظیر تراکتور تبریز بتوانند قرارداد با بازیکنان تاثیرگذاری چون محمد نادری را ثبت کنند.

نادری در حالی با تراکتور قرارداد بست که این تیم خریدهای زیادی نظیر شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، مهدی شیری، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین زاده، حسین پورحمیدی، عارف رستمی و شکیب خو و مهدی حسینی داشته است.

جذب نادری سبب شد تا حالا تراکتور تقریبا دو تیم کامل داشته باشد. پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور که به گواه دستیاران و بازیکنانش تمرینات طاقت فرسای پیش فصل برای تراکتوری‌ها در نظر گرفته است حالا با چشمانی بسته می‌توالند بازیکنان خود را انتخاب کند.

حسین پورحیمدی جانشین محمدرضا اخباری شد تا بتواند درخشش خود را در فوتبال باشگاهی کشور با پیراهن این تیم ادامه دهد. او رقیبانی نظیر احسان مرادیان و ادیب زارعی را هم دوش خود می‌بیند.

1905645

تراکتور در خط دفاعی بازیکنانی را در اختیار دارد که آرزوی هر سرمربی است. محمد نادری در دفاع چپ با سعید آقایی برای ایستادن در ترکیب اصلی خواهد جنگید. عمق دفاع این تیم نیز بازیکنانی نظیر حسینی، آقاسی، میلاد کر، شجاع خلیل زاده دارد. دفاع راست هم آقا جانپور و مهدی شیری توانایی بازی کردن دارند. خط میانی این تیم را صفا هادی، مهدی سلامی، ریکاردو آلوز، کریم آذر و گوستاوو تشکیل می‌دهند. همچنین سیامک نعمتی و محمد قنبری به عنوان وینگر راست و خیمنز و مهدی هاشم نژاد در جناح چپ می‌توانند تراکتور را همراهی کنند. خط حمله سرخ‌ها نیز امیرحسین حسین زاده و عارف رستمی را در اختیار دارد تا تراکتوری‌ها اینگونه به عنوان یکی از پر ستاره‌ترین‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر لیست خود را ببندند.

دیدگاه‌ها