کد خبر : 1955254 | 14 مرداد 1402 ساعت 22:15 | 41.7K بازدید | 20 دیدگاه

انتقام دوباره عراقی‌ها از کاپیتان قطر (عکس)

بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.

انتقام دوباره عراقی‌ها از کاپیتان قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خوشحالی تمسخرآمیز حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر پس از پیروزی سه بر صفر عنابی‌ها مقابل تیم عراق در جام کشورهای عربی در سال ۲۰۲۱ دو بار از سوی بازیکنان عراقی پاسخ داده شده که امروز هم این اتفاق در جام باشگاه‌های فوتبال عرب توسط آسو محمد رستم پاسخ داده شد.

حسن الهیدوس دو سال قبل پس از برتری سه بر صفر قطر مقابل عراق روی زمین دراز کشید و خود را به حالت خواب زد تا به نوعی به بازی کم‌دردسرشان اشاره کند، اما چند ماه قبل امیر العماری پس از برتری عراق برابر قطر همین کار را انجام داد و امروز هم محمد رستم دست به انجام چنین کاری زد.

1905715

آسو رستم، مهاجم الشرطه که در فصل اخیر قهرمانی سوپر لیگ عراق را همراه با الشرطه به دست آورده، امروز در مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب از ابتدای نیمه دوم مقابل السد قطر به زمین رفت و در حالی که بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود، سرنوشت را برای تیمش تغییر داد.

این مهاجم بلند قامت پس از ورود به زمین مقابل السد قطر دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد که پس از ۴ بر یک شدن نتیجه و زدن دومین گل خود، مشابه حرکت حسن الهیدوس در دو سال قبل را انجام داد و روی زمین دراز کشید و خودش را به خواب زد تا اینطور انتقام کاپیتان عنابی‌ها را گرفته باشد.

1905714

دیدگاه‌ها