کد خبر : 1955262 | 14 مرداد 1402 ساعت 22:57 | 30.3K بازدید | 28 دیدگاه

به جای اولتیماتوم، پول بیشتر بدهید!

در حالی که دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در حال مذاکره برای جذب فوق ستاره انگلیسی هستند، دنیل لوی، ظاهرا اولتیماتوم بایرن مونیخ در مورد هری کین را نادیده گرفته است.

به جای اولتیماتوم، پول بیشتر بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، ضرب العجل بایرن مونیخ برای انتقال هری کین را نادیده گرفته است.
باوارایی‌ها در آخرین درخواست خود برای هری کین، مبلغ بالایی را برای خرید این ستاره 30 ساله پیشنهاد داده‌اند. این در حالی است که از قرارداد کین با تاتنهام فقط یک فصل باقی مانده است.
لوی آخر این هفته به آمریکا سفر کرده است، جایی که خانواده‌اش تعطیلات دو هفته‌ای را آغاز کرده‌اند، هرچند گمان نمی‌رود که او در تعطیلات باشد و می‌تواند به همراه با جو لوئیز، مالک باشگاه تاتنهام، در فلوریدا مذاکرات را ادامه دهد.
دلیل سفر عجولانه لوی به آمریکا هنوز مشخص نیست اما این ممکن است باعث شود تا روند مذاکرات بایرن مونیخ با تاتنهام به پایان برسد.

1903795

بایرن به دنبال شفافیت بود تا اگر پیشنهاد 100 میلیون یورویی آنها رد شود، به سراغ اهداف دیگری بروند.
توماس توخل امیدوار بود تا بتواند هری کین را در ترکیب خودش داشته باشد. خود این بازیکن مایل به پیوستن بایرن مونیخ بود تا با یک قرارداد چهار ساله و دستمزد هفتگی 462 هزار یورویی به آلیانز آرنا برود.
حتی در حال حاضر صحبت‌هایی وجود دارد که بایرن در ژانویه به دنبال خرید کین برود تا بتواند این مهاجم را با مبلغ کمتری به آلمان بیاورد.
هیچ نشانه‌ای از علاقه هری کین به تمدید قراردادش با تاتنهام دیده نمی‌شود و به احتمال زیاد این مهاجم در صورت عدم جدایی در تابستان جاری، سال آینده به طور رایگان لندن را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها