کد خبر : 1955272 | 14 مرداد 1402 ساعت 23:37 | 42.1K بازدید | 17 دیدگاه

قهرمانی جهان: معرفی حریف بعدی تیم ملی

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان مکزیک را به عنوان حریف بعدی ملی‌پوشان معرفی کرد.

قهرمانی جهان: معرفی حریف بعدی تیم ملی

 به گزارش "ورزش سه"، محمد وکیلی پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مقابل کلمبیا اظهار داشت: این سومین بازی تیم ایران در این دوره از مسابقات بود. این تیم سومین نماینده آمریکای جنوبی بود که کیفیت بالایی داشت. درست است که توانستیم برنده شویم، اما فکر می‌کنم که در خیلی از لحظات بازی عملکردمان خیلی خوب بود. مخصوصاً در ست اول سرویس‌های فوق العاده‌ای زدیم و در ست دوم کمی بازی نزدیک شد و در ست سوم هم برابر پیش رفتیم و در یک ارنج توانستیم تغییر سیستم داده و به هدف خود رسیدیم.

او ادامه داد: از نظر فیزیکی، پرش و قدرت حمله شرایط کلمبیا خوب بود. بازیکنان ایران هم خوب ظاهر شدند و از آنها رضایت دارم و تبریک می‌گویم. ضمن اینکه در دفاع شرایط خوبی داشتیم و توانستیم 13 دفاع انجام دهیم. این آمار برای نوجوانان قابل قبول است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با بیان اینکه شرایط تیم ایران روز به روز بهتر می‌شود، افزود: فردا با نیجریه بازی داشتیم که غایب است. این اولین بار است که یک تیم در مسابقات جهانی حضور ندارد. دوست داشتیم که آنها هم در اینجا حضور داشتند و یک بازی بیشتر انجام می‌دادیم. برنامه روز اول پلی آف تقریبا مشخص است و باید به مصاف مکزیک برویم.

وکیلی در پایان گفت: مکزیک هم تیم خوبی است. در مرحله پلی آف باید بازی به بازی پیش برویم. حساسیت بازی‌های این مرحله زیاد است، اما سعی می‌کنیم که آرامش خود را حفظ کنیم. در بازی امروز هم بیشتر به بازیکنان فضا دادیم تا از پتانسیل خود بیشتر استفاده کنند. فشار روانی را از روی تیم برداشته‌ایم تا بازیکنان خودشان بتوانند خودشان را مدیریت کنند. این بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم تا بازیکنان آرامش داشته باشند.

دیدگاه‌ها