کد خبر : 1955278 | 15 مرداد 1402 ساعت 00:13 | 49.4K بازدید | 7 دیدگاه

اشکرینیار: این‌ها را در تلویزیون هم ندیده بودم

زرق و برق PSG چشم ستاره تازه‌وارد را گرفت!

میلان اشکرینیار مدعی شد که امکاناتی که پاری‌سن‌ژرمن دارد را حتی در تلویزیون هم ندیده است!

زرق و برق PSG چشم ستاره تازه‌وارد را گرفت!

به گزارش ورزش سه، میلان اشکرینیار، مدافع فصل گذشته تیم اینترمیلان که از زمستان سال گذشته با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده بود ماه گذشته به صورت رسمی به هواداران این تیم فرانسوی معرفی شد و این روزها خود را آماده فصل می‌کند که قرار است PSG در آن با چهره‌ای جدید برای اهداف بزرگش بجنگند.

او در گفت و گو با رسانه پاری‌سن‌ژرمن در مورد احساسش از پیوستن به این تیم گفت: "خیلی خوشحالم که بخشی از این خانواده بزرگ هستم. بچه‌های تیم از قدیمی‌ها تا جدیدها همگی فوق‌العاده هستند و با همه حتی کارکنان باشگاه نیز رابطه بسیار خوبی دارم."

به نظر می‌رسد که امکانات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حسابی مدافع اهل اسلواکی را به وجد آورده است. او در این مورد گفت: "این جا همه چیز عالی است. کمپ ورزشی‌مان باورنکردنی است. من هرگز چنین کمپی حتی در تلویزیون هم ندیده بودم."

1905755

اشکرینیار در مورد انگیزه‌اش از پیوستن به PSG گفت: "پاری‌سن‌ژرمن یکی از بزرگترین باشگهاه‌های جهان است که هر سال شاهد رشدش هستیم. این تیم با بازیکنان و مربی بزرگی که دارد به دنبال ارائه فوتبال زیباست و انتخابش برایم خیلی آسان بود."

مدافع تازه وارد پاریسی‌ها از اوضاعش در تیم رضایت دارد: "روزهای خوبی است. با مارکو وراتی و جانلوئیجی دوناروما که ایتالیایی صحبت می‌کنند بیشتر ارتباط دارم و می‌توانیم راحت‌تر منظور یکدیگر را بفهمیم. در بین هم پستی‌هایم نیز رقابت خوبی داریم و همگی بازیکنان بزرگی هستند."

دیدگاه‌ها