کد خبر : 1955301 | 15 مرداد 1402 ساعت 08:43 | 39.4K بازدید | 9 دیدگاه

امید پی‌اس‌جی: دوشنبه این ستاره را جذب می‌کنیم

اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.

امید پی‌اس‌جی: دوشنبه این ستاره را جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه ماجرای انتقال عثمان دمبله به پاری سن ژرمن ادامه دارد اما در فرانسه آن‌ها تاریخ امضای قرارداد و روز معارفه با پیراهن جدیدش را تعیین کنند.

به گزارش رسانه فرانسوی RMC اسپورت، انتظار می‌رود که این وینگر روز دوشنبه در باشگاه جدیدش تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد و قراردادی را امضا کند که او را تا سال 2028 به این باشگاه پاریسی متعهد می‌کند.

او قابل توجه‌ترین خرید لوئیس انریکه در پی اس جی است. در حال حاضر، مسئولان حقوقی پاری سن ژرمن منتظر هستند تا تمام مدارک لازم برای امضای قرارداد دمبله را در اختیار داشته باشند.

1905796

طبق گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، در صورتی که پاری سن ژرمن اقدام جدیدی انجام ندهد و دمبله بلاتکلیف باقی بماند، آن‌ها واکنش جدی نشان خواهند داد. یکی از آن‌ها، اگرچه هنوز برای استفاده از آن تصمیم گیری نشده، احضار دمبله برای بازگشت به دور جدید تمرینات است.

ژاوی پس از بازگشت از تور آمریکا چند روزی به تیم استراحت داد و عثمان دمبله از این فرصت استفاده کرد و راهی پاریس شد. پاری سن ژرمن اولین بازی فصل جدید را آخر هفته آینده مقابل لوریان انجام می‌دهد و آن‌ها امیدوارند که فصل را با این ستاره فرانسوی آغاز کنند.

دیدگاه‌ها