کد خبر : 1955381 | 15 مرداد 1402 ساعت 14:45 | 59.2K بازدید | 33 دیدگاه

تهدید واقعی نیست

بلوف پاری‌سن‌ژرمن به امباپه

کیلیان امباپه اولتیماتوم باشگاه برای جدایی را یک بلوف می داند و مطمئن است اگر ماندنی شود، به تیم اصلی باز خواهد گشت.

بلوف پاری‌سن‌ژرمن به امباپه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بلاتکلیفی در مورد آینده کیلیان امباپه وارد مرحله ای جدید شده است. پی اس جی دیگر نمی تواند فشار بیشتری به بازیکن وارد کند و در قطر احتمال تسلیم شدن در مقابل امباپه را رد نمی کنند. این جمعه، تیم پاریسی از تور آسیایی ژاپن بازگشت و دو روز به تیم مرخصی داده شد تا دوشنبه دوباره به تمرین برگردند. فعلا قرار بر این شده تا امباپه همچنان با بازیکنان مازاد تمرین کند و حق حضور در تمرین تیم اصلی را ندارد.

1905936

پاری سن ژرمن در طول تور آسیایی با اطرافیان امباپه تماس گرفت تا به آنها اطلاع دهد که اگر تمدید نکند یا حاضر به جدایی نشود، کل فصل را روی سکوها خواهد بود. این تصمیم که از هر نظر شدید و بی رحمانه است، چیزی جز یک اولتیماتوم برای راضی کردن کاپیتان به جدایی نیست، در حالی که امباپه هنوز تسلیم نشده و می خواهد تا پایان قراردادش بماند.

چیزی که نمی توان رد کرد این است که کیلیان امباپه در 12 آگوست مقابل لوریان در اولین بازی فصل پی اس جی در پارک دو پرنس بازی نخواهد کرد. پاریس نمی خواهد شرایط بازی تحت تاثیر شعارهای تند احتمالی اولتراها علیه امباپه پرتنش شود. تا سه سپتامبر که در فرانسه بازار انتقالات باز است، امباپه در صورت مقاومت برابر جدایی، در فهرست قرار نخواهد گرفت و لوئیس انریکه نیز دستور باشگاه را پذیرفته است.

1905782

در قطر اما این را قطعی نمی بینند که کیلیان امباپه قرار است تمام فصل را روی سکوها سپری کند و کاملا برعکس، اگر امباپه جدا نشود و تمدید هم نکند، پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به فهرست باز خواهد گشت. اگرچه سناریوی ایده آل برای دوحه فروش او در صورت عدم تمدید است، اما واقعیت این است که اگر امباپه ماندنی شود، چاره ای نیست که برای جلوگیری از ضرر بیشتر، با بازگشت او به تیم اصلی موافقت شود.

خود امباپه معتقد است که دستور قطر در واقع یک "بلوف" است تا او را به سمت در خروجی نزدیک کنند. در هر صورت باید دید اگر او همچنان در ماه سپتامبر بازیکن پاری سن ژرمن باشد، اولتیماتوم یک بلوف بوده یا واقعیت.

دیدگاه‌ها