کد خبر : 1955392 | 15 مرداد 1402 ساعت 15:08 | 27.6K بازدید | 47 دیدگاه

ماجرا پاسخ ناراحت کننده درویش به پیام پیشکسوت پرسپولیس

مایلی‌کهن: بعضی از دوستان فکر می‌کنند من طاعون دارم

رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.

مایلی‌کهن: بعضی از دوستان فکر می‌کنند من طاعون دارم

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس که شاید بیراه نباشد بگوییم بخش مهمی از حضورش در جایگاه کنونی به واسطه همراهی پیشکسوتان بوده، اکنون با گلایه عجیبی از سوی محمد مایلی کهن مواجه شده است.

محمد مایلی کهن ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که سابقه سرمربیگری در این تیم و همچنین حضور در بخش مدیریتی سرخ‌ها را در مقطعی کوتاه در کارنامه دارد، اکنون گلایه عجیبی از رضا درویش مدیرعامل کنونی این باشگاه مطرح می‌کند: بعضی از مدیران حاضر در ورزش فکر می‌کنند مایلی‌کهن طاعون دارد و اگر با او صحبت کنند از طریق تماس تلفنی هم این بیماری به آن‌ها منتقل می‌شود! همین آقای درویش که قبلا با هم رفیق بودیم وقتی من برایش پیام تبریک فرستادم، جوابم را طوری داد که انگار من بیمار هستم و کسی نباید به من نزدیک شود! الهی شکر که در زندگی به کسی محتاج نیستم.

پیشکسوت فوتبال ایران البته خود را شایسته مدیریت در پرسپولیس نیز می‌داند و در این خصوص نکته جالبی را مطرح می‌کند: آدمی که از ابتدای جوانی در فوتبال بود، تحصیلاتش در ارتباط با ورزش بود و خودش هم کارمند سازمان تربیت بدنی بود. این آقایان چرا هیچ وقت نپرسیدند محمد مایلی‌کهن چرا هرگز مدیرعامل پرسپولیس نشد؟ چرا من هیچ‌وقت مدیرعامل پرسپولیس نشدم؟ یک بار به عضویت هیئت مدیره درآمدم ولی وقتی آقای انصاری‌فرد آمد دیگر نرفتم.

دیدگاه‌ها