کد خبر : 1955611 | 16 مرداد 1402 ساعت 13:47 | 17.8K بازدید | 9 دیدگاه

عقیلی هر گونه مذاکره با سپاهان را رد کرد

هادی عقیلی مربی این روزها تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید مذاکره‌ای با سپاهانی‌ها برای حضور در کادر فنی مورایس نداشته است.

عقیلی هر گونه مذاکره با سپاهان را رد کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، با پایان لیگ بیست و دوم که با کسب عنوان نایب قهرمانی برای سپاهان تمام شد، بخشی زیادی از هواداران این تیم اصفهانی برای اینکه مورایس شرایط بهتری را در فصل بیست و سوم تجربه کند، خواهان اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم محبوب‌شان بودند و در این بین نام هادی عقیلی به عنوان یکی از ستاره‌های محبوب سال‌های گذشته تیم بیشتر از سایرین در میان بود.
با این حال عقیلی در گفتگوی لایوی که شب گذشته با ورزش‌سه داشت، به طور کلی این موضوع را رد کرد و درباره آن گفت: «نه امسال هیچ صحبتی نبود. سال قبل البته دو سه باشگاه بودند، که با سپاهان هم صحبت‌هایی انجام شد، اما به جایی نرسید.» 

1906360
هادی عقیلی پس از تجربه نه چندان طولانی با شهر خودرو که بیشتر از یک هفته به دلیل مشکلات خاص نماینده مشهد طول نکشید، فصل بیست سوم را در سیرجان و به عنوان دستیار اوزونیدیس آغاز کرده است.

گفتنی است موضوع اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی مورایس از سال گذشته به صورت جدی از سوی هواداران و اهالی فوتبال در اصفهان مطرح شده، اما این مربی تاکنون زیر بار این خواسته نرفته است و در فصل جدید هم با همان دستیاران پرتغالی فصل گذشته کارش را پیش می‌برد.

دیدگاه‌ها