کد خبر : 1955624 | 16 مرداد 1402 ساعت 14:35 | 9.9K بازدید | 19 دیدگاه

امیدوارم امسال دروزاه‎‌بان و دفاع توپ را نبینند؛

میرزازاد: مورایس گفت باید بمانم

دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.

میرزازاد: مورایس گفت باید بمانم

به گزارش ورزش سه، نیما میرزازاد در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم به اردوی طلایی پوشان اصفهانی بازگشت و این حضور در لیگ بیست و سوم هم ادامه پیدا خواهد کرد و این سنگربان به عنوان گلر دوم طلایی پوشان اصفهانی پس از پیام نیازمند انجام وظیفه می‌کند. 
میرزازاد فصل گذشته در دو مسابقه مقابل سایپا (جام حذفی) و سپس در نیمه دوم فصل مقابل پیکان در دقایق پایانی مسابقه، بازی کرد و عملکرد خوبی از خود ارائه کرد. همین عملکرد و البته نمایش این دروازه‌بان در تمرین سبب شده تا او همچنان مورد نظر مورایس و پائولو سانتوس مربی گلرهای سپاهان قرار داشته باشد.
نیما میرزازاد در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفتگویی با "ورزش‌سه"، داشته و در بخش مهمی از حرف‌هایش می گوید در آخرین سالی که با سپاهان قرارداد دارد، با تمام وجودش بازی خواهد کرد.

1906382

این گفت و گو را در ادامه بخوانید:

*قبل از هر چیزی از وضعیت سپاهان بگو. اعتقاد دارند این تیم برای قهرمانی بسته شده حرفی که سال گذشته نیز زده شد ولی اتفاق نیفتاد.
میرزازاد- وضعیت تیم خوب است. بعد از نقل و انتقالات نصفه و نیمه ای که در ابتدای فصل انجام دادیم اردویی در ترکیه برگزار کردیم و شرایط اردویی مان خوب بود. چند بازی دوستانه با تیم های خوب کویت، عربستان و ترکیه ای داشتیم که توانست در روند آماده سازی کمک زیادی به ما داشته باشد. بعد از برگشت به ایران درحالیکه یک بازی دوستانه داشتیم و برای شروع بازی های لیگ برتر آماده می شدیم، متاسفانه برنامه ریزی ها کمی به هم ریخت ولی در مجموع روند آماده سازی تیم ما خیلی خوب است.


*پارسال یک بازی جام را از ما گرفت
میرززاد ادامه می‌دهد: «با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه شده اند زیر نظر آقای مورایس تاکتیک‌هایمان را جلو می بریم و برنامه هایمان را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با شروع لیگ برتر بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. همانطور که گفتید همیشه ذهنیت سپاهان و نیم نگاهش به قهرمانی است. پارسال هم دیدید که ما از اول فصل پیشتاز بودیم ولی یک بازی توانست قهرمان لیگ را عوض کند و ما دوباره همان برنامه‌های سال گذشته را ادامه می‌دهیم و امیدواریم امسال به قهرمانی برسیم. امسال سه تیم مدعی جام هستیم و ما امیدواریم امسال بتوانیم جام را به هوادارانمان اهدا کنیم.»

1906383

*تو در نساجی گلر یک بودی ولی از زمانی که به سپاهان آمدی آن طور که باید بازی نکردی. با وجود آقای نیازمند فکر می کنی امسال چقدر بازی کنید و چه هدفی داری؟
میرزازاد- زمانی که من در زمان آقای نوید کیا به سپاهان آمدم پیشنهادات دیگری داشتم ولی با توجه به صحبتی که با آقای نوید کیا و آقای رحمان احمدی انجام شد تصمیم گرفتم به سپاهان بیایم در آن زمان شرایط بسیار متفاوت بود. ولی در ادامه با وجود آقای کریستوفر کنت و نیم فصل، آقای رشید مظاهری تصمیم گرفتم در سال اول جدا بشوم و به نفت آبادان بروم. برگشت من به لیگ فصل قبل با شرایط خوب همراه بود. هفته سوم پیام نیازمند آمد و مجددا شرایط متفاوت شد.

*مورایس گفت باید بمانم 
نیما میرزازاد در ادامه توضیح می‌دهد که قصد جدایی از سپاهان را داشته ولی با مخالفت کادر فنی مواجه شده است: «هر ساله به لطف خدا پیشنهاد داشتم که بخواهم جدا بشوم. مجددا یک پیشنهاد خارجی داشتم. امسال یک پیشنهاد داخلی بود ولی متاسفانه هم باشگاه و هم آقای مورایس در مورد جدا شدن من نظر مساعد نداشتند و گفتند باید بمانم. امسال آخرین سال قرارداد من با سپاهان است و تمرین‌هایم را جلو می‌برم و مصمم و پر قدرت در کنار بقیه گلر ها کار می‌کنم و امیدوارم امسال فرصتی باشد و بهتر کار کنم.» 

*هجومی بودن سپاهان روی دروازه و دفاع فشار نمی آورد؟
نیما میرزازاد- طبیعی است تیمی که کلا تهاجمی بازی می‌کند، تماما ذهنیت حمله دارد و گاها به خط دفاعی و دروازه بان فشار می‌آید اما این وضعیت مربوط به تیم‌های بی برنامه است که بی محابا حمله می کنند ولی سپاهان شاکله و نوع ساختار فوتبالی اش به گونه ای است که همیشه تهاجمی بازی می‌کند و با نظم و برنامه و تاکتیک جلو می رود. فکر نمی کنم بخواهد مثل تیم های دیگر که پایین جدول هستند و می خواهند در برخی از بازی ها تهاجمی بازی کنند عمل کند. در مجموع با توجه به اینکه ما به ویژه امسال خط جلوی زهردار و آتشینی داریم انشاالله بچه ها امسال آنقدر در خط حمله باشند و گل بزنند که خط دفاع و دروازه بان در این سو توپ را نبینند.

1906384

*سال گذشته در بازی آخر چند دقیقه به زمین آمدی و پنالتی گرفتی که خیلی به چشم آمد. 
نیما میرزازاد- سال گذشته در بازی با پیکان آقای مورایس به من میدان داد و توانستم به لطف خدا سربلند بیرون بیایم. صحنه ای که شما دیدی صحنه ای بود که من ساعت‌ها برایش تمرین کردم و در طول فصل عرق ریختم تا در هفته 28 یا 29 چنین اتفاقی بیفتد. دلسرد نشدم و تمرینم را مصمم و با انگیزه انجام دادم که لطف خدا شامل حالم شد و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و با سیو پنالتی و ضربه سر بتوانم عملکرد مثبتی نشان بدهم و امیدوارم امسال هم بتوانم آن عملکردم را تکرار کنم.

سخن آخر؟ 
حرفی با هوادارانمان دارم؛ امسال از شروع فصل برخلاف سال‌های قبلی که هوادارانمان در کنارمان نبودند و یا کم بودند امسال از ابتدای فصل هوادارانمان را داریم و امیدواریم از بازی اول با تراکتور در کنار ما باشند، بیایند و دلسرد نشوند و تا روز آخر بتوانیم عملکرد خوبمان را جلوی هوادارانمان داشته باشیم تا پایان داستان شیرین و لذت بخش باشد و بتوانیم با قهرمانی دل همه هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها