کد خبر : 1955661 | 16 مرداد 1402 ساعت 17:39 | 32.6K بازدید | 36 دیدگاه

معلوم نیست از جان این ستاره چه می‌خواهند!

پیشنهاد سوم بایرن مونیخ برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی، از سوی مدیران تاتنهام رد شد.

معلوم نیست از جان این ستاره چه می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ مصمم است تا هر طور شده هری کین را در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال به آلیانز آرنا منتقل کند. 

مدیران این باشگاه مذاکرات برای جذب او را از چند هفته قبل آغاز کردند و توانستند با این بازیکن به توافق شخصی برسند. حتی گفته می‌شود که خانه مدنظر او که قرار است پس از حضور در مونیخ به همراه خانواده‌اش در آن زندگی کند هم انتخاب شده است. 

با این حال، مدیران بایرن هنوز نتوانسته‌اند نظر مثبت تاتنهام را برای نهایی کردن این انتقال به دست آورند و به نظر نمی‌رسد که کار آسانی هم در این زمینه در پیش داشته باشند. 

1903795

آنها پیش از این دو پیشنهاد برای خریدن این بازیکن به مدیران تاتنهام ارائه کرده بودند که با پاسخ منفی روبرو شده بود. همین باعث شد که آنها حاضر به ارائه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب کین شوند. 

حالا اتلتیک خبر داده که پیشنهاد سوم بایرن که بسیاری انتظار داشتند مورد قبول مدیران تاتنهام قرار بگیرد هم رد شده تا کار برای این باشگاه بسیار دشوار شود. 

این تصمیم بدون شک باعث ناراحتی و عصبانیت کین خواهد شد که قصدش برای ترک تاتنهام جدی است و دیگر تمایلی برای ادامه حضور در این تیم ندارد اما مدیران این باشگاه همچنان حاضر به موافقت با جدایی او نیستند و شرایط سختی را برای او و بایرن مونیخ به وجود آورده‌اند.

دیدگاه‌ها