کد خبر : 1955742 | 17 مرداد 1402 ساعت 07:35 | 59.4K بازدید | 11 دیدگاه

مانع جدید بر سر راه انتقال جنجالی!

دژان کولوسفسکی قول داده است که هر کاری می‌تواند انجام دهد تا هری کین را متقاعد کند در تاتنهام بماند.

مانع جدید بر سر راه انتقال جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تاتنهام آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هری کین را نیز رد کرد، هنوز درباره آینده این بازیکن تردیدهایی وجود دارد.

دژان کولوسفسکی، هم‌تیمی این بازیکن اخیرا در صحبت‌هایش اعلام کرده است که هر کاری لازم باشد، برای ماندن هری کین در تاتنهام انجام می‌دهد. این بازیکن سوئدی در مصاحبه‌ای گفت: "او 4 گل به ثمر رساند، این بسیار خوب است و او بازیکنی باورنکردنی با ذهنیت عالی است.

او بسیار حرفه‌ای است. من خوشحالم که به او کمک کردم در مقابل شاختار گلزنی کند، البته ما می‌خواهیم او بماند و برای حفظ او هر کاری می‌کنیم."

در ادامه این بازیکن درباره اهمیت اینکه زودتر درباره آینده هری کین تصمیم گرفته شود گفت: "‌من فکر می‌کنم این موضوع اهمیت بالایی دارد، اما از طرف دیگر، ما کنترل محدودی برا اتفاقات داریم و ما بازیکنان نمی‌توانیم در این زمینه کار زیادی انجام دهیم."

کولوسفسکی در مورد تغییر رویکرد تیم از تکیه بر ضد حملات با آنتونیو کونته به رویکرد فوتبال مالکانه با آنگه پوستکوگلو اشاره کرد: "سبک او سرگرم کننده است و من آن را دوست دارم، شما باید در شرایط بدنی بسیار خوبی باشید، من از مالکیت توپ در زمین حریف لذت می‌برم و بنابراین از داشتن او (سرمربی) سپاسگزارم."

دیدگاه‌ها