کد خبر : 1955787 | 17 مرداد 1402 ساعت 07:29 | 25.1K بازدید | 29 دیدگاه

تیمی در لیگ برتر قهرمان می‌شود که باور نمی‌کنید!

هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.

تیمی در لیگ برتر قهرمان می‌شود که باور نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، هری ردنپ در مورد اینکه چه کسی قهرمان این فصل لیگ برتر می‌شود، پیش بینی شوکه کننده‌ای انجام داده است. منچسترسیتی در سه فصل اخیر قهرمان لیگ برتر انگلیس بوده اما ردنپ معتقد است که آن‌ها این فصل قهرمان نخواهند بود.

در یک پیش بینی کاملا عجیب سرمربی سابق تاتنهام، مدعی شد که منچستریونایتد قهرمان فصل 24-2023 خواهد بود. یونایتد 20 مرتبه قهرمان لیگ برتر شده اما آن‌ها از سال 2013 جام را بالای سر نبرده‌اند و فصل گذشته با 14 امتیاز کمتر از سیتی در رتبه سوم قرار گرفتند.

با این حال، ردنپ احساس می‌کند که تیم اریک تن هاخ با جذب آندره اونانا، راسموس هویلوند و میسون مونت در موقعیت خوبی برای کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.

1906664

ردنپ در یادداشتی برای روزنامه سان نوشت: "در حالی که دیدن آرسنال به عنوان قهرمان شگفتی بزرگی نخواهد بود، اما در واقع به لیگ برتر توصیه می‌کنم که در منچستر بماند. اما نه با آن تیمی که همه فکر می‌کنند. اریک تن هاخ در اولین فصل حضورش در یونایتد کار بزرگی انجام داد و او یکی دیگر از سرمربیانی است که تابستان خوبی را در بازار داشته است. همیشه میسون مونت را دوست داشتم و او یک بازیکن فوق العاده برای خط میانی است در حالی که آندره اونانا یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است. راسموس هویلوند ممکن است اولین انتخاب آن‌ها به عنوان مهاجم جدید در شروع تابستان نباشد، اما او یک خرید آینده دار به نظر می‌رسد."

ردنپ احساس می‌کند که اضافه شدن هویلوند از آتالانتا، می‌تواند در ترکیب یونایتد اثرگذار باشد. ردنپ ادامه داد: "همانطور که مارکوس رشفورد فصل گذشته خوبی را پشت سر گذاشت، یونایتد مدت‌هاست که به دنبال یک مهاجم وسط گلزن بوده است. هویلوند می‌تواند در این بخش به خوبی جواب بدهد. فکر می‌کنم یونایتد ارزش فوق العاده‌ای دارد و از نظر من آن‌ها یک تهدید واقعی برای همه تیم‌ها در این فصل خواهند بود."

دیدگاه‌ها