کد خبر : 1955798 | 17 مرداد 1402 ساعت 09:24 | 57.4K بازدید | 32 دیدگاه

نقشه پی‌اس‌جی برای امباپه: لطفا عصبانی شو!

باشگاه پاری سن ژرمن تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند واکنشی از کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، بگیرد.

نقشه پی‌اس‌جی برای امباپه: لطفا عصبانی شو!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده جدایی امباپه از پاری سن ژرمن به جذاب‌ترین و مهم‌ترین حاشیه این پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شده است. 

این ستاره فرانسوی با اعلام این خبر که تصمیمی برای تمدید قراردادش ندارد و فصل آینده آخرین فصل حضورش در پارک دو پرنس خواهد بود باعث عصبانیت شدید مدیران پی اس جی شد که تمام تلاش‌شان را برای حفظ او به کار گرفته بودند. 

همین موضوع شرایط را برای او در این تیم سخت کرد. نام این بازیکن از تور پیش فصل خط خورد و همچنان مشغول تمرین با بازیکنان مازاد است و احتمالا در فهرست پی اس جی برای بازی هفته اول لیگ فرانسه هم غایب باشد. 

1905782

حالا چند منبع فرانسوی مدعی شده‌اند که هدف اصلی این باشگاه از تمامی این اتفاقات این است که بتواند واکنش خاصی از امباپه بگیرد تا با تکیه بر آن اقدام بعدی را پیش ببرد. آنها می‌خواهند هر طور شده این بازیکن را در همین تابستان به فروش برسانند و امیدوارند که با این رفتارها و تنبیهات بتوانند این روند را تسهیل کنند. 

این در حالی است که امباپه تا به حال کوچک‌ترین واکنشی به این اقدامات نشان نداده و صرفا از هر دستوری که پی اس جی داده پیروی کرده تا راه هر اقدام دیگری را به روی این باشگاه بسته باشد.

دیدگاه‌ها