کد خبر : 1955802 | 17 مرداد 1402 ساعت 09:58 | 34K بازدید | 37 دیدگاه

تهدید ستاره انگلیس: تا یکشنبه پول ندادی، فراموشم کن!

هری کین، ستاره تاتنهام، به بایرن مونیخ هشدار داده که تنها تا یکشنبه فرصت دارد انتقالش به این باشگاه را نهایی کند.

تهدید ستاره انگلیس: تا یکشنبه پول ندادی، فراموشم کن!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از مدیران بایرن مونیخ خواسته که هری کین را به هر شکل ممکن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به آلیانز آرنا منتقل کنند. 

آنها تلاش‌هایشان را از مدتی قبل آغاز کردند چون به خوبی در جریان سختی مذاکره با دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، بودند و او هم همانطور که انتظار داشتند به این آسانی تسلیم نشد. 

بایرن تا به حال سه پیشنهاد برای جذب کین ارائه کرده که هر سه رد شده است. این در حالی است که پیشنهاد آخر آنها 100 میلیون یورو بود و بسیاری انتظار داشتند که این پیشنهاد با پاسخ مثبت مدیران تاتنهام روبرو شود. 

1905284

کین پیش از این مذاکراتش با بایرن را انجام داده و به توافق رسیده بود اما این وضعیت اصلا برای او خوشایند نیست و حالا دیلی میل خبر داده که این ستاره انگلیسی تصمیم به تهدید بایرن گرفته است. 

او به مدیران این باشگاه هشدار داده که هرچه زودتر تکلیف انتقالش به مونیخ را مشخص کنند. در واقع کین به بایرن اعلام کرده که تنها تا روز یکشنبه برای نهایی کردن این انتقال فرصت دارند و اگر این اتفاق رخ ندهد، او فصل آینده هم در تاتنهام خواهد ماند. 

این تهدید باعث شده که فشارها روی مدیران بایرن بیش از پیش افزایش پیدا کند و حالا آنها به دنبال پیدا کردن راهی برای خرید این ستاره انگلیسی پیش از بازی هفته اول تاتنهام برابر برنتفورد هستند.

دیدگاه‌ها