کد خبر : 1955911 | 17 مرداد 1402 ساعت 17:23 | 40.8K بازدید | 26 دیدگاه

بدترین انتقال ممکن: سرِ کاری و اعصاب خرد کن!

خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.

بدترین انتقال ممکن: سرِ کاری و اعصاب خرد کن!

به گزارش "ورزش سه"، آینده هری کین یکی از عجیب‌ترین داستان‌های نقل و انتقالاتی تابستان امسال بوده که حوصله اهالی فوتبال را سر برده است. در آخرین خبرها گفته می‌شود تاتنهام سومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب او را هم رد کرده است.

بایرن مونیخ در سومین پیشنهادش برای اینکه مقاومت دنیل لوی، رئیس تاتنهام، را در هم بشکند، پیشنهاد داد که 110 میلیون یورو به صورت نقد و 20 میلیون یورو به صورت پاداش بپردازد ولی حتی این هم نتوانست رضایت مدیران تاتنهام را جلب کند.

فلوریان پلاتن‌برگ، خبرنگار مشهور شبکه اسکای، که حوزه فوتبال آلمان را پوشش می‌دهد، در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال ستاره انگلیسی به بایرن مونیخ عصبانی شد و صحبت‌هایی تند خطاب به دنیل لوی، رئیس تاتنهام، مطرح کرد.

این خبرنگار اسکای گفت: "دنیل لوی، اگر این را می‌بینی از تو خواهش می‌کنم پیشنهاد بایرن را قبول کنی تا این انتقال انجام شود. باور کن خسته شدیم! طاقتمان طاق شده! این پرونده اصلا جلو نمی‌رود. من هم دیگر به این نتیجه رسیده‌ام که این انتقال سر کاری است. آقای لوی، حرف من را بشنو، این ماجرا واقعا آزاردهنده شده تا جایی که من که آدم صبوری هستم که حالا عصبانی شده‌ام".

هری کین فوتبالش را با تاتنهام آغاز کرده و به جز دو دوره کوتاه در سال‌های دور که مدتی کوتاه به صورت قرضی برای نورویچ و لستر بازی کرده پیراهن تیم دیگری را به تن نکرده است. او برای اسپرز 435 بازی انجام داده و آمار خیره‌کننده 280 گل زده را ثبت کرده است. اما او تا کنون موفق به کسب جامی مهم نشده و شاید این مهم‌ترین دلیلش برای انتقال به تیمی مثل بایرن مونیخ باشد.

دیدگاه‌ها