کد خبر : 1956059 | 18 مرداد 1402 ساعت 10:24 | 21K بازدید | 32 دیدگاه

می‌خواهم کابوس لیگ ملت‌ها را فراموش کنم (عکس)

امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج‌گیری است.

می‌خواهم کابوس لیگ ملت‌ها را فراموش کنم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار دریافت کننده تیم ملی والیبال که در لیگ ملت‌های والیبال تورنمنت ضعیفی را پشت سر گذاشت، به دنبال اوج گیری دوباره خواهد بود و می‌خواهد جلوی چشم هواداران خودی یکبار دیگر نشان دهد هنوز هم همان اسفندیار سابق است و دچار افت نشده است.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که چند سال پیش عنوان ارزشمندترین بازیکن جوانان جهان را کسب کرده، رقابت سر سختانه‌ای با دیگر دریافت کننده‌ها برای یک جای خالی این پست خواهد داشت.

حضور میلاد عبادی پور به دلیل تجربه و دریافت بی‌نظیرش در ترکیب اصلی در پست دریافت کننده قطعی به نظر می‌رسد اما در کنار میلاد، امیر حسین اسفندیار برای قرارگیری در ترکیب باید با بازیکنانی چون پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایون فر و‌ مبین نصری رقابت کند.

امیر حسین اسفندیار که تنها بازیکنی از ایران است که هنوز تکلیف باشگاهش مشخص نشده می‌خواهد با درخشش در این مسابقات چشم باشگاه‌های سرشناس جهان را به خود جلب کند و باید دید سرانجام او در قهرمانی آسیا چه خواهد شد؛ آیا جایگاه خود را در ترکیب پس خواهد گرفت و یا دیگر دریافت کنندگان گوی سبقت را از او خواهند ربود.

1907065

دیدگاه‌ها